toerski set te koop gevraagd

• jeroend'heer
    Advanced
    jeroend'heer op 9 december 2016 · 11:11
    Ik ben op zoek naar een (goedkope) toerski set, beginnende toerskiër. Voorlopig zou ik proberen met mijn head challenger 130 skiboot, maar evt voorstel met toering botten zeker welkom (28,5). Liefst met vellen. Ik ben 1m84 en heb 35 tal skiweken ervaring. Freerider is momenteel dynastar cham 107 maar heb deze jammer genoeg met alpine bindingen.
  • denniskoopman
    Advanced
    denniskoopman op 9 december 2016 · 13:07
    Binding omzetten?
  • jeroend'heer
    Advanced
    jeroend'heer op 9 december 2016 · 14:41
    heb hier ook al aangedacht @denniskoopman, maar is dit voldoende betrouwbaar om te doen? ik bedoel is het geen te groot risico voor mijn ski?
    Groeten
  • maryp
    Advanced
    maryp op 9 december 2016 · 14:47
    Heb de k2 annex 98 met marker duke binding voor je in de aanbieding. Lengte van de ski is 1.77 meter. Ben zelf 1.82 meter. Incl. vellen. Aanbieding staat ook op marktplaats op dit forum.
  • jeroend'heer
    Advanced
    jeroend'heer op 9 december 2016 · 15:17
    @maryp, ik had je k2 ski al tegengekomen op dit forum maar deze valt jammer genoeg niet binnen mijn budget (+-250 euro), anders had ik deze graag overgenomen. Indien je een ruil ziet zitten met mijn dynastar cham 107 (2d mee geskiet) hoor ik het graag.
  • Bentem
    Bentem op 13 januari 2017 · 11:03
    Kijk even naam mijn ski's Jeroen, misschien past dat je wel.
    Complete set Peak/ Scott onder markplaats Bentem.

Gr Alber
  • jaccogrinwis
    Beginner
    jaccogrinwis op 13 januari 2017 · 12:20
    Ik heb ev. K2 Kung Fujas uit 2009 staan incl Vellen en Crampons. DM voor details.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro