Les Deux Alpes en La Grave busreis 6 Jan

• Vollca
    Vollca op 13 december 2016 · 23:23
    wij (2M,1V) zoeken nog een 4e pers (m/v) om te gaan skiën in Les Deux Alpes waar we 2 studio-tjes willen huren, met bus en 6 dgn skipas (aankomst Zaterdag toer ik meestal ergens omhoog, daarna is er 6 dgn skipas (daarmee kan je ook naar La Grave....ik weet niet meer of dat 1of2 dgn kon of onbeperkt), laatste Zaterdag afh v h weer wat ik ga doen) voor ong €400 geen luxe geen feestbeesten (luxe zit hem in vaker gaan)
    Ik ga wel nogal eens off piste, de andere twee niet, vrijheid om te doen wat je wilt maar toch proberen samen te skiën liefst type van 1e lift omhoog en pas na laatste weer terug, brood en water mee in de rugzak (één van ons is weer niet zo van dit sportieve, is ook niet zo´n goede skiër, dus ook daar kan jij je evt ook bij aansluiten....) Evt weet ik nog een leuke off piste groep voor je, als je alleen maar dat wilt) Ik heb een pieper etc en kan het evt voor jou ook wel lenen v e vriend die dit keer niet mee kan
    Leeftijd in wezen onbelangrijk, ´s ochtends en ´s avonds samen met z´n 4-en eten evt een keertje uit eten ondanks low budget, flesje wijn/bier of potje thee (net zo goed!)
    het gaat om t sportieve, goedkope en gezellige !
    Lijkt t je wat, mail voor info

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro