Gezocht: freeride ski's 1.90m

• Henrico
    Tourist
    Henrico op 14 december 2016 · 19:26
    Ik ben op zoek naar een paar freeride ski's van ongeveer 1,90m lang en ongeveer 100mm onder de voet. Nu kwam ik de volgende ski's tegen op marktplaats:

http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/skien-en-langlaufen/m1117...

Heeft een van jullie ervaring met deze ski's? Misschien is het goed om te vermelden dat ik een beginnende freerider ben en ski's zoek die op de piste niet geheel onbruikbaar zijn. Hebben jullie nog andere ideeën over dergelijke ski's?

Thanks!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 14 december 2016 · 20:27
    Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien kan je iets meer over jezelf geven. Zoals, wat ski je nu, ervaring, lengte, gewicht, stijl, wat wil je doen met de ski.
    Want je schrijft 100mm en deze is alweer een stuk breder, maar in principe zou dat geen probleem moeten geven op de piste. Op een zelfde soort ski ga ik volgende week over de piste glijden met de fam.
    Toerisski
  • evan
    Advanced
    evan op 14 december 2016 · 20:50
    Zo te zien hebben ze geen rocker dus ik zou lekker verder zoeken.
  • Henrico
    Tourist
    Henrico op 14 december 2016 · 21:00
    Nu heb ik alleen een paar stijve slalom ski's. Ben zelf 1,90 meter en 85 kg. Heb ongeveer 30 weken geskied. Ski veel korte bochten.

Buiten de piste heb ik niet veel ervaring, 2 dagen een paar freeride ski's gehuurd. Wil met de ski's de poeder opzoeken net buiten de piste. Ga met de kerst naar Zwitserland en met de krokus naar Italië, daar misschien ook eens een freeride les nemen.

Waar ga jij heen volgende week?
  • blok
    Tourist
    blok op 15 december 2016 · 23:25
    Ik heb evt een surface one live 189 110 of een moment bellafonte 192 staan 105 mm Grt wouter
    Bad weather, best rides.
  • skiester
    Advanced
    skiester op 15 december 2016 · 23:50
    Aangezien ik (vorig jaar al) gestopt ben met Whitedot staat mijn resterende voorraad te koop. Heb oa n 189 whitedot preacher te koop (nieuw). Perfect om mee te starten. 112 onder de voet maar dat merk je niet. Geen rocker maar wel softe brede tip. En gevormd als n piste ski en dus goed mee te carven!

Oh ja. En Eva Walkner is er twee jaar op rij FWT kampioen op geworden. En voordat je denkt: te pro: mn zoon van toen 13 skiet er ook op. Doe maar ff pm bij interesse of vragen.
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 16 december 2016 · 14:42
    @Henrico
    Ken de ski niet, maar ze zien er best aardig uit. Voor dat geld is er nauwelijks een bult aan te vallen.
    Denk dat ze het best goed op de piste zullen doen. Als de kanten en belag er goed uitzien, kun je de gok best wagen.
    (ik zou 100 bieden 😉 )
    powpowwowjippiajippieee
  • vincentalblas
    vincentalblas op 16 december 2016 · 20:03

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro