Leestip: Readly App voor onbeperkt ski en snowboard maginzes uit de USA

• SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 2 januari 2017 · 19:36
    [Disclaimer: deze post is tot stand gekomen door een chronisch te kort aan sneeuw. Normaal ben ik niet zo aardig!]

Wat is dit?

Readly is een app voor iOS en Android waarmee je onbeperkt tijdschriften kunt lezen. In feite een soort Spotify voor tijdschriften dus. Het merendeel van de tijdschriften is afkomstig uit de USA en UK, maar ook Duitsland, Frankrijk en andere Europese landen.

Oké, leuk. Waarom post je dit op WePowder?

Nou, tussen die 2000+ magazines die ze aanbieden zitten ook een aantal hele mooie ski en snowboard gerelateerde tijdschriften uit de USA als Powder, Skiing en bijvoorbeeld een iets algemener maar wel relevant tijdschrift als Outside. Ik probeer al jaren deze magazines als Europeaan binnen te krijgen zonder absurde abonnement kosten te betalen (als ze je die überhaupt willen verkopen).

Een paar screenshots uit de app:

Wat kost het?
    Het kost $10 per maand en als je de app download kun je zonder veel informatie te verschaffen de app al 3 dragen gratis helemaal proberen. Als je enkel geïnteresseerd bent in de sneeuw relateerde magazines is het wat prijzig, maar als je daarbij ook graag bladen als Men's Health, Rolling Stone of Top Gear leest dan wordt dat tientje per maand al een stuk interessanter.

What's the catch?
    Officieel is de dienst nog niet beschikbaar in Nederland. Je kun hem echter wel gewoon in de Nederlandse appstores vinden. Qua betaling heb je wel een credit card nodig.

Je kunt de apps hier vinden:
    iOS: https://itunes.apple.com/nl/app/readly-die-magazin-flatrate/id59925689...
    Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.readly.client...

Heb je aandelen in deze dienst ofzo?

Nope. Ik ben een simpele communicatie student die dit soort startups graag aanmoedigt. Het feit dat ze Powder magazine aanbieden was voor mij al een reden om te posten 😃

...wacht weer geduldig verder op PA#4
    Rex Monte - Amor Nix
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 2 januari 2017 · 19:48
    Ik zie overigens dat er nog een app is die zoiets doet, maar dan met losse nummers/abonnementen per tijdschrift. Die app heet Zinio. Iemand daar ervaring mee? Hoe is het aanbod ski/snowboard magazines?
    Rex Monte - Amor Nix
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 2 januari 2017 · 21:30
    Zinio is de aanbieder die onder andere het Powder abonnement verzorgd als je je bij Powder magazine inschrijft voor een digitaal abonnement. Werkt goed. Nooit gekeken wat ze nog meer aanbieden.
  • Juulski
    Advanced
    Juulski op 3 januari 2017 · 17:01
    Interesting and thanks for sharing @sneeuwhaas! Ik lees altijd graag ski blaadjes, goede manier om inspiratie op te doen en als ski journalist uiteraard ook part of the job! Thanks!

Weet je toevallig of de Ski Journal er ook bij zit en diverse Canadese bladen (oa Kootenay Mountain Culture)? Dat blijven mijn favo's en de photo annual van Powder natuurlijk.

Thanks ik ga me ff verdiepen in dit appje, eigenlijk dus een soort blendle, maar dan krijg je hele magazine ipv specifiek artikel als ik het goed lees.
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 3 januari 2017 · 20:44
    Ik heb al jaren een abonnement op Powder via Zinio. Als het enkel Powder is dat je wil lezen, dan Is een abo via Zinio veel interessanter, de andere bovenstaande titels zitten ook allemaal op Zinio trouwens.
    Maar ik ga toch ook eens een kijkje nemen bij Readly, bedankt voor de tip.
  • djmj
    Advanced
    djmj op 4 januari 2017 · 16:15
    Als je een Amerikaans iTunes account hebt (wat sowieso aan te raden is - veel grotere selectie aan movies en cheaper), kun je titels als Ski & Skiing ook via Newsstand binnenhalen. - $10 voor een heel seizoen
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 4 januari 2017 · 18:20
    Als je een Amerikaans iTunes account hebt (wat sowieso aan te raden is - veel grotere selectie aan movies en cheaper), kun je titels als Ski & Skiing ook via Newsstand binnenhalen. - $10 voor een heel seizoen djmj op 4 jan 2017 16:15

Nice! Dank voor het delen @djmj
    Rex Monte - Amor Nix

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro