Poedermaatje gezocht voor... NU (of over een paar dagen)

• Jesper
    Advanced
    Jesper op 14 januari 2017 · 11:58
    Ha allen! Voor morgen (zondag) of begin komende week ben ik op zoek naar een plek om aan te haken om 1 of 2 dagen poeder te rijden. Zijn er mensen al aan het rijden of die gaan rijden (vast) die nog ruimte hebben voor een 23-jarige (hopelijk)?

Zie ook mijn paspoort. Lawine II theorie en praktijk afgerond. NB actuele kennis meer richting Lawine I, gezien ik vorig jaar geen pure poedertrips heb gehad.

Je zou me er een groot plezier mee doen — en mijn gear ook. 10 maanden onbruik, dat wil je ski's eigenlijk niet aandoen.
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 14 januari 2017 · 14:21
    Contacteer @ieism anders even, die gaat volgende week richting Oost Zwitserland. Ik zag in een ander topic dat jij ook in die regio zit?
    It's all about the turns duuuuuude!
  • Jesper
    Advanced
    Jesper op 14 januari 2017 · 17:13
    Thanks @AvdL, ik zag het inderdaad, maar helaas is dat net wat laat ivm tentamens..
  • ieism
    Tourist
    ieism op 14 januari 2017 · 17:33
    Ik heb al een verstekeling...
    splitfest.nl
  • Jesper
    Advanced
    Jesper op 14 januari 2017 · 17:47
    Ik heb essentiële informatie achtergehouden, zie ik: ik heb alleen maatjes nodig om poeder mee te rijden; wat vervoer naar de poeder toe betreft kom ik met het OV vanuit Zürich.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 14 januari 2017 · 19:41
    @Jesper je hebt PM.
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Jesper
    Advanced
    Jesper op 14 januari 2017 · 20:52
    Volgens mij heb ik poedermaatjes gevonden; top @Dutchess!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro