Burton Sherlock 157 (2011)

• Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 23 februari 2017 · 10:36
    Ik heb hier nog een Burton Sherlock van 2011 liggen in maat 157.

https://www.rei.com/product/805544/burton-sherlock-snowboard-20102011......

Ik ging hem deze week op 2dehands gooien aangezien deze al twee jaar niet meer gebruikt wordt (wegens gebruik splitboard en voor mijn gewicht korter pisteboard). Het board is in redelijk goede staat en er zitten Medium Burton Cartel Limitid Edition bindingen op (het is een channel board). Bij één van de twee bindingen is de gas-pedal wel kwijt maar die kan je zo krijgen in eender welke Burton-authorised dealer. Ik heb er een tijdje les op gegeven en heb het altijd een heel leuk board gevonden, door de rocker ook geen enkel probleem in de poeder waar je mooi centered kan blijven en dus niet vol op je achterste been moet. Enige minpunt (of dat was toch even wennen) is de flyingV constructie in combinatie met smalle waist. Bij heel-side turns miste ik hierdoor soms wat grip maar eens je dat weet vormt het geen probleem meer, het is met andere woorden geen carve-board. Maar buiten de piste heel goede tijden mee gehad!
    Lichte schade gehad aan nose maar is perfect hersteld. Op de Base slechts één klein plekje met ptex behandeld. Heeft wel een slijp en waxbeurt nodig. 😉
    Met de bindingen erbij (schoenmaat tussen 41 en 44) had ik er graag nog 170 € voor gehad...Op te halen in Geraardsbergen (België) maar ik ben ook regelmatig in Gent, Brussel en soms zelfs Amsterdam. Zonder bindingen 110 €
    Hier wat foto's, heb er even één binding van gedaan zodat je de channel goed kan zien.
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 23 februari 2017 · 13:45
    Ik heb trouwens nog een identiek tweede board, ik vond'm echt heel leuk 😉 maar zonder bindingen, heb er nog geen foto's van maar bij interesse kan ik die wel maken. Zelfde voorwaarden.
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 25 februari 2017 · 09:11
    1 Board is verkocht, bindingen ook...
    Tweede board wel nog te koop alsook de boots (zie http://wepowder.nl/forum/topic/240292)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro