Vipec perikelen

• vasco
    Advanced
    vasco op 28 februari 2017 · 22:30
    Ik vertrek zaterdag naar de alpen, en mis nog een stukje van mijn vipec binding. Wie helpt me eraan?

Ik heb een paar Diamir Vipec bindingen, ik heb ze vooral gekocht omdat er ook een laterale uitbreekmogelijkheid bij de teen is. Om een onduidelijke reden was er een stuk plastik van de voorbinding afgebroken. Ook het zwarte hendeltje van de achterbak was afgebroken. In juni was ik met mijn skies naar MK ski, die de binding heeft teruggestuurd. Na de zomer was er een nieuwe binding! Goede service. Helaas miste er nog een paar onderdelen. Wat ik nu nog mis zijn de teenstukjes. Na een paar keer e-mailen en bellen heb ik uiteindelijk pas vandaag de laatste levering gekregen, daarin zaten wel deze teenstukjes, maar een ander model dan op mijn bindingen passen.

Woensdagochtend zal ik nog even met MK bellen, maar ik heb intussen niet zo heel veel vertrouwen dat dit op tijd via de "normale" weg gaat lukken. Wie heeft voor mij een hoog teenstukje van een ouder model vipec binding?

Bij aankoop van die bindingen zitten er twee sets bij, lage en hoge. Montage van de juiste stukjes is belangrijk, omdat anders je ski niet uitgaat als je er frontaal uit klapt.

Op de volgende foto zie je drie stukjes, de lage, de hoge en een nieuwe. Ik heb de middelste nodig. Is er iemand (bij voorkeur in de omgeving van Den Haag, Leiden, Amsterdam, Wageningen, Utrecht, Nijmegen, Groningen of Eindhoven) die mij eraan kan helpen?

• Raoultn
    Beginner
    Raoultn op 1 maart 2017 · 09:55
    @vasco als het goed is heb ik die ergens liggen. Ik kan hoogstwaarschijnlijk vanavond voor je kijken.

Kan je ze helaas alleen te leen aanbieden, want ik gebruik de binding zelf ook nog. Regio Den Haag
  • vasco
    Advanced
    vasco op 1 maart 2017 · 09:59
    Gisterenavond laat nog een mailtje van MK ski gehad en net even gebeld. Alles komt goed als de postbode snel genoeg is 😃
  • vasco
    Advanced
    vasco op 13 juni 2017 · 10:39
    Ik had op tijd weer werkende bindingen. Super service van MKski.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro