Solden van 4-11 maart, gids delen?

• thaisie
    Beginner
    thaisie op 2 maart 2017 路 23:02
    Ik zit van 4-11 maart in Solden en heb contact met een lokale gids.

Zijn er toevallig mensen in diezelfde periode in Solden of obergurgl die zin hebben om een middag of dag er op uit te trekken.

Ik sta op de "reserve" lijst om aan te sluiten bij een groep maar of er een groep gaat komen is natuurlijk de vraag 馃槂.
  • Frenktastic
    Advanced
    Frenktastic op 3 maart 2017 路 06:46
    niet dat ik kan, maar welke gids? ben benieuwd
    If the conditions are crap, it's called training!
  • Sadbas
    Beginner
    Sadbas op 6 maart 2017 路 23:01
    Via welke organisatie heb je geboekt? En zit het al vol? Anders heb ik mogelijk wel interesse..
  • thaisie
    Beginner
    thaisie op 13 maart 2017 路 14:47
    niet dat ik kan, maar welke gids? ben benieuwd Frenktastic op 3 mrt 2017 06:46 ik had via via een telefoonnummer gekregen van de vriendin van Roland. Zijn achternaam weet ik niet maar hij werkte bij de lokale skischool.

Heb er uiteindelijk geen gebruik van gemaakt, aangezien we veel geluk hadden met de verse sneeuwval elke dag. En we zelf een aantal mooie afdalingen tussen de bomen hebben gemaakt (uiteraard onder de 30 graden). En alleen met de gids meegaan (ook al waren het mooie plannen qua hike en ride) was het voormij nu even te duur.
  • thaisie
    Beginner
    thaisie op 13 maart 2017 路 14:48
    Via welke organisatie heb je geboekt? En zit het al vol? Anders heb ik mogelijk wel interesse.. Sadbas op 6 mrt 2017 23:01

Heb dus uiteidenlijk niets geboekt, en heel stom dat ik dit berichtje van je niet meer gezien hebt. 馃槥
  • Teun19
    Beginner
    Teun19 op 14 maart 2017 路 00:35
    niet dat ik kan, maar welke gids? ben benieuwd Frenktastic op 3 mrt 2017 06:46 ik had via via een telefoonnummer gekregen van de vriendin van Roland. Zijn achternaam weet ik niet maar hij werkte bij de lokale skischool.

Heb er uiteindelijk geen gebruik van gemaakt, aangezien we veel geluk hadden met de verse sneeuwval elke dag. En we zelf een aantal mooie afdalingen tussen de bomen hebben gemaakt (uiteraard onder de 30 graden). En alleen met de gids meegaan (ook al waren het mooie plannen qua hike en ride) was het voormij nu even te duur. thaisie op 13 mrt 2017 14:47

Roland Falkner van Skischule Hochs枚lden. Jammer dat je niet met hem bent gaan ski毛n. Is een topper. Weet altijd weer iets bijzonders te ski毛n en misschien wel het belangrijkste, hij zegt ook nee als hij het te gevaarlijk vindt.

Kortom een aanrader voor iedereen die in S枚lden wilt gaan freeriden.
  • Sadbas
    Beginner
    Sadbas op 14 maart 2017 路 13:48
    Via welke organisatie heb je geboekt? En zit het al vol? Anders heb ik mogelijk wel interesse.. Sadbas op 6 mrt 2017 23:01

Heb dus uiteidenlijk niets geboekt, en heel stom dat ik dit berichtje van je niet meer gezien hebt. 馃槥 thaisie op 13 mrt 2017 14:48

Inderdaad jammer...better luck next time! Was top geweest samen de kosten voor een gids en dus een paar super afdalingen te kunnen delen!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro