Arolla Splitfest crew, laatste 4 plekken trip met Erwin winnen.

• ieism
    Tourist
    ieism op 7 maart 2017 路 14:05
    Voor de mensen die app niet lezen @Aryen en @HayoVanLoon en wie nog meer?

De voorlopige datum voor de trip met @Erwin Heeres is 3 t/m 6 April. Er zijn 4 plekken die je kan winnen. Iedereen die zijn inschrijving Splitfest Arolla heeft betaald kan deze winnen. Hoe?

De 4 mensen die zondagmiddag 17h aanstaande de hoogste scores hebben in Aldo's Adventure, winnen de trip.

De app is er voor OS, Android en Kindle. Als je dat niet hebt ben je waarschijnlijk oud genoeg om (klein)kinderen te hebben die dat wel hebben.

Als bewijs laat je een foto maken waar je zelf op te zien bent met de score op je telefoon.

Full disclosure: Ik ga zelf ook meedoen, maar ik speel nooit games dus de kans dat ik ga winnen is nihil.

Wax on!
    splitfest.nl
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 7 maart 2017 路 15:00
    En omdat ik toch niet kan 3 tm 6 april heeft het waarschijnlijk ook geen zin op zoek te gaan naar een treurfoon. Veel succes iedereen.
  • DaSpike
    Advanced
    DaSpike op 8 maart 2017 路 13:31
    Helaas ook geen credits in vrije tijd meer voor mij 馃槂.
    Volgens mij is de selectie eerder gebaseerd op wie voldoende huiscredits over heeft, en vakantie op kan nemen 馃槂. Succes voor iedereen die mee doet! Maar als je kan is de kans dat je mee kan volgens mij 50%!
    Vliegen doet geen pijn...
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 8 maart 2017 路 13:42
    @DaSpike @Aryen Jullie houden gewoon niet van snowboardspelletjes... ik heb jullie wel door 馃槈
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • DaSpike
    Advanced
    DaSpike op 9 maart 2017 路 20:24
    @poedertijn De oude doos...

later toch de zaag tegen gekomen...
    Vliegen doet geen pijn...
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 9 maart 2017 路 22:47
    Lol... lekker plaatje
    My drug is white powder. Deep, white powder.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro