Te koop: SP Multientry Splitboard bindings (maat L) inclusief crampons

• waingro
    Advanced
    waingro op 8 maart 2017 · 11:28
    Wegens overcompleet verkoop ik mij SP multientry Splitboard bindingen (maat L) inclusief bijbehorende crampons.

De bindingen zijn in maat L en zouden normaal gesproken geschikt moeten zijn voor schoenmaat US 8 tot en met 12 (Afhankelijk van de buitenmaat)

Seizoen: 16/17
    Staat: nieuw/ongebruikt
    De bindingen worden geleverd zonder pucks, maar zijn geschikt voor de standaard Voile of Spark R&D pucks.

Je kunt zelf kiezen hoe je deze bindingen gebruikt. Het multientry systeem geeft je keuze uit 2 mogelijkheden.
    - Achter instappen zoals een flow binding. (Ik vind dit zelf erg handig indien je op steile berg bent en je rugzak om hebt. Je zet je tenen tegen de berg en stapt simpelweg van achteren in)
    - Van bovenaf instappen zoals je gewent ben met normale strap bindingen is ook mogelijk.

Daarnaast verkoop ik ook de bijbehorende crampons. Ze zijn breed genoeg voor een splitboard. Ze zijn te bevestigen/verwijderen zonder gereedschap en zonder je schoenen of bindingen los te maken.

De nieuwpijs van de bindingen is €329,90
    De nieuwprijs van de crampons is €99,90
    (Ofwel totaal €429,80)

Vraagprijs €300,-
    AYSABTU - All your stoke are belong to us.
  • waingro
    Advanced
    waingro op 13 maart 2017 · 13:38
    Update, de Crampons zijn er niet meer.

De bindingen (nieuw in de doos) zijn tot a.s. vrijdag nog in Nederland. Daarna gaan ze mee naar Noorwegen.
    Losse prijs bindingen €225,- of doe een goed bod.

De bindingen kunnen worden opgestuurd of zijn in midden Limburg te bezichtigen.
  • waingro
    Advanced
    waingro op 17 maart 2017 · 23:18
    Verkocht. Er kan een slotje op 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro