Salomon 1080 Gun, 4FRNT EHP, Apo Ron, 4FRNT Renegade

• FrankNaets
    Beginner
    FrankNaets op 21 maart 2017 · 20:49
    Wegens plaatsgebrek/te weinig tijd om alles te gebruiken, zou ik mijn multi-quiver willen reduceren tot een 1-ski quiver en zet ik dus een hoop te koop (alle prijzen excl verzending):
    - Salomon 1080 Gun 188 (2008) + Rossignol Axial 120 binding
    Deze ski gaat al even mee, maar heeft nog redelijk wat leven in zich wegens nogal uitbreide quiver ( 135-101-126), ideaal als je al die rocker beu ben en nog eens de pop van wat camber in je bocht wilt voelen. Perfect als je wat wilt skiën in de lente en herfst en nog wat stenen denkt tegen te komen. 70euro.

- 4FRNT EHP 186:
    Nog steeds één van mijn favoriete skis, redelijk veelzijdig, super smooth en zeer stabiel. Zoek maar op, denk niet dat er al veel skis geweest zijn die zo veel lof krijgen. Ze zijn eerst gemonteerd voor salomon 914, en vervolgens guardians. (later meer over de bindingen en skins). Prijs excl binding: 120 euro, 220 met bindingen en skins.

en in actie:

- Apo Ron 190 (zelfde ski als Elan Boomerang):
    Redelijk dikke poederbak, vooral genieten op grote flanken, floaten als gek. Wegens redelijk veel rocker toch nog vlot tussen de bomen. Gemonteerd met Salomon Guardian (later meer over bindingen en skins). Wel wat krassen, maar allemaal degelijk gerepareerd. Prijs: 100euro zonder bindingen, 200 met bindingen en skins.

en in actie

- 4FRNT Renegade 186 + Look pivot 14:
    Na de EHP moest ik gewoon de Renegade kopen. Het is zowat een EHP, maar dan op 11 gezet. Moest je nog niets weten over deze ski, hier zijn 1290 post over hoe fantastisch ze is: http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php/199463-4FRNT-Renegad...
    Standaard gebruikssporen en de constructie van deze ski is waanzinnig, lijkt imuun aan schade. Dit was de afgelopen 2 jaar mijn lievelingsski, maar als ik te weinig ski sta ik eigenlijk te slap om er het maximum uit te halen. Prijs: 250euro zonder binding, 300 met.

en in actie vorige maand:

Dan nu nog even over de guardians en skins:
    Wegens garantiegeval heb ik een dubbele set base plates en 3 guardian bindingen. Ik gebruik dus dezelfde bindingen op de EHPs en Apo's, waarbij ik dus enkel de voorschroef moet losmaken om de binding te vervangen. Ik kan de bindingen dus maar bij 1 paar verkopen, first come, first serve.
    De skins zijn gesneden voor de EHPs, maar werken ook op de Apo's, dus zelfde verhaal.
  • FrankNaets
    Beginner
    FrankNaets op 23 maart 2017 · 09:07
    Bumperdebump! Niemand dikke sticks nodig voor de zuidstau?
  • Misplaced
    Advanced
    Misplaced op 25 maart 2017 · 18:12
    Pm!
  • FrankNaets
    Beginner
    FrankNaets op 23 april 2017 · 20:53
    Up!
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 7 augustus 2017 · 13:16
    PM!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • FrankNaets
    Beginner
    FrankNaets op 28 oktober 2017 · 16:02
    De ehp's zijn inmiddels de deur uit (zonder bindingen of skins). Laat maar weten als er nog interesse is voor het ander spul!
  • Ottoski
    Ottoski op 29 oktober 2017 · 03:48
    Frank ik lees dat je een 3e guardian hebt. Ik heb interesse in deze losse Guardian. Even per pm of telefonisch afhandelen?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro