Getest: Drone Shots freeride Val D'Anniviers

• Nodesktophero
    Expert
    Nodesktophero op 27 maart 2017 · 16:40

Elke jaar trekken we er met een gids in de buurt van Val D'Anniviers op uit met een mix van snowboard en ski vrienden. Elk jaar cutten we een filmpje achteraf...Wat we langzaam proberen op een hoger nivo te tillen. Soms vraagt dat om een nieuw "gadget"
    Dit jaar de DJI Mavic Pro drone...en wij waren onder de indruk van de shots (feel free om uw eigen mening achter te laten):

Vorig jaar 3d geprint en getest en niet goed bevonden: De centrifuge cam
  • Bart313
    Tourist
    Bart313 op 27 maart 2017 · 19:40
    Zeker mooie shots!
  • JanWillem1965
    Beginner
    JanWillem1965 op 27 maart 2017 · 21:34
    Lekker muziekje
  • Ilekso
    Beginner
    Ilekso op 28 maart 2017 · 16:51
    Vette shots hoor, prachtige weidse beelden, genoten.
    Bones heal and chicks digg scars
  • Bodo
    Advanced
    Bodo op 28 maart 2017 · 22:59
    Prachtige shots, met name die laatste is indrukwekkend!
    Paar kritische puntjes (niet op jullie edit, die is vet, maar op de Mavic Pro (omdat je er om vraagt 😃 ):

1. Bij het automatisch volgen blijft de drone op dezelfde hoogte terwijl de rijder afdaalt. (belangrijkste reden voor mij om hem niet te kopen op dit moment). Ik zie dat in jullie beelden ook terug, die shots heb je kort ge-edit omdat de afstand tot de boarder/skier te groot wordt. (bijvoorbeeld op 2:50)
    2. het draaien van de camera loopt niet heel soepel. Vooral de beelden waarbij de drone rondom vliegt zijn vet, als tijdens het vliegen de camera draait dan vind ik dat storend. (zie bijvoorbeeld vanaf 3:06)
    3. Ik ski vooral in de bossen en de mavic pro heeft alleen sensoren aan de voorkant. Als je in youtube zoekt op Dji Mavic pro crashes dan zie je wat dat betekent 😃 . Voor jullie speelt dit zo te zien niet maar voor mij is dat ook een reden om op de volgende versie te wachten.

Herken je deze puntjes/nadelen?
    wanneer is de volgende trip? 😃
  • Bart313
    Tourist
    Bart313 op 30 maart 2017 · 20:52
    Kan ik me ook nog ergens aanmelden voor Snowforces? xD
  • Rene
    Beginner
    Rene op 31 maart 2017 · 09:09
    @Bodo je kunt terwijl de Mavic je volgt zelf nog stick input geven. Als je zegt dat ie moet dalen, dan dat gewoon hoor. Zo al genoeg toffe volg shots kunnen maken. Ga met de nieuwe versie trouwens geen wonderen verwachten dat ie je bij gaat houden tijdens een treerun. daar gaan nog wel wat jaren overheen 😉

Toffe beelden @Nodesktophero , als je nog iets wat aan grading had gedaan had je er nog heel veel meer uit kunnen persen. Maar zo al zeker lekker 😃
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro