Te Koop: Shreditor 102 184 & Salomon Rocker 122 192

• Tappie
    Tourist
    Tappie op 5 april 2017 · 19:34
    Hoi, bij deze bied ik 2 paar ski's aan.
    Reden van verkoop is dat mijn quiver iets aan het uitdunnen ben.

Om te beginnen 1 paar Shreditor 102's, in 184.
    Er is in totaal denk ik 2,5 week opgeskied. Ze zien er erg netjes uit, op 2 dingen na. Ten eerste een redelijk kras op de base, die is opgevuld. Op de foto ziet ie er erger uit dan dat ie is. Deze kras was overigens niet tot op de kern.
    Verder is er ook een stukje topsheet afgesneden door mijn kant. Dit is voor de netheid bedekt met wat epoxy.

Op deze 2 punten na zien ze er nog super uit, zo goed als geen topsheet chipping, kanten nog helemaal goed etc.
    Ski is 1x geboord met een Rossi FKS 14 binding, voor 310mm op -2,25cm van het midden van de ski.

Vraagprijs zonder binding: 240,-. Vraagprijs met 2,5 weken oude FKS14 binding: 375,-

Hiernaast verkoop ik ook mijn Salomon Rocker's 122, in 192. Deze ski is 3 weken op geskied, en ziet er nog super uit. Belag goed, zo goed als geen topsheet krassen, kanten goed. Alleen de punt van 1 van de 2 ski's heeft een kleine tik gehad, waardoor er een deukje in de kant van de neus zit.

De ski is 2x geboord, 1x voor een FKS/ Pivot binding (310mm) op -3, en 1x een Marker Duke L binding op -3. De ski word in principe zonder binding verkocht.
    Vraagprijs =275,-.

Ski's staan in Den Haag.

• Tappie
    Tourist
    Tappie op 12 april 2017 · 14:03
    bump

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro