Boarden in Noord-Korea

• mikakindt
    Beginner
    mikakindt op 20 augustus 2017 路 19:48
    Vanochtend kwam ik toevallig dit filmpje tegen op jijbuis. Met plezier gekeken! Hoe gaaf zou het zijn om met een delegatie WePowderaars het Noord-Koreaanse backland in te duiken!

Voor de minder geduldige onder ons, vanaf 7:40 het resort. Backland actie vanaf 11:08
    Live to ride another day.
  • sanno
    Tourist
    sanno op 20 augustus 2017 路 20:28
    Ooit mee bezig geweest. Ik had al een paar mooie routes, maar de omschrijvingen van het klimaat (weinig sneeuwval en veel wind) hebben me er van weerhouden om er daadwerkelijk voor te gaan.
    Wel een unieke plek natuurlijk met vast overal foto van de beste boarder/skier/brokkenpiloot van het land.

En geen poederstress zo te zien
    Toerisski
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 21 augustus 2017 路 09:28
    Ik zou wel even checken of off-piste is toegestaan. Volgens mij hebben ze daar nog de doodstraf 馃槈
  • Guy.
    Advanced
    Guy. op 21 augustus 2017 路 09:55
    Mocht iemand echt willen gaan, je kan alleen via toeristenbureau麓s of een directe uitnodiging van de DPRK binnen komen.

Zelf ooit met Koryo tours in 2006 geweest, zij bieden ook een tour aan met een ski/extensie.

https://koryogroup.com/extras/masik-pass-ski-resort...
  • djmj
    Advanced
    djmj op 21 augustus 2017 路 10:28
    En hier een entertaining verslag van Amerikanen die in het resort geweest zijn waar @Guy. Het over heeft:

https://www.skimag.com/ski-resort-life/great-pleasure-project...
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 21 augustus 2017 路 22:38
    Je kan ook aan de Chinese kant naar Changbaishan gaan en dan stiekum de berg aan de koreaanse kant afskie毛n. Ik zou wel even de ambassade op de hoogte brengen voor je dat doet, want je zit z贸 vijftien jaar op kamp, als ze je pakken...

Er schijnt overigens ook goede surf te zijn daar. En gegarandeerd een lege line up.
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro