First Tours

• BASC
    Advanced
    BASC op 3 oktober 2017 · 07:53
    Lieve mensen van WePowder..

Bij voorbaat excuses voor deze zelf-promotie..

Ik zie de laatste tijd veel vragen en informatie langs komen over Japan en weet dat er al veel topics over geweest zijn.
    Ik kom zelf nu al 5 jaar in Japan en vind het 1 van de vetste landen ter wereld!
    Niet alleen omdat daar zo ontzettend veel super droge sneeuw valt, maar ook omdat de cultuur mij enorm aanspreekt, de locals mega vriendelijk zijn en het eten er overheerlijk en goed te betalen is! Daarom ben ik dit jaar een klein tour bedrijfje begonnen; First Tours. First focussed zich op georganiseerde poeder tours naar unieke landen. Voor komende winter wordt dat dus weer Japan!

Wat we onder andere aanbieden zijn volledig begeleidde backcountry tours waar we met gekwalificeerde gidsen de beste/diepste sneeuw zoeken. Voor komende winter gaan we bijvoorbeeld een paar actieve- en slapende vulkanen van Hokkaido langs terwijl we 1 van de andere weken HET tourgebied van Hokkaido bezoeken.

Voor de beginnende poeder liefhebber bieden we verder ook een resort tour aan waar we aan de hand van liften de beste sneeuw zoeken en de echte Japanse cultuur ervaren.

Naast georganiseerde tours bieden wij ook de mogelijkheid om een custom tour te organiseren voor diegene die liever niet met een tour mee gaat maar zelf of met vrienden.

Mocht je dit niets vinden, wil je wel super graag een keer naar Japan gaan maar zit je met vragen, vind ik het altijd leuk om tips en advies te geven!
    Ik vind Japan zo vet, en de sneeuw zo goed, dat ik hoop dat iedereen dit een keer kan ervaren!

Voor meer informatie over First en de tours kun je kijken op onze website, www.firsttours.nl of stuur mij een berichtje!

Nogmaals, excuses voor de spam. Ik hoop dat ik dit forum hiervoor mag gebruiken en dat het onder het goede onderwerp staat. Anders hoor ik het natuurlijk graag!

Alvast bedankt en hopelijk tot in Japan!!

Cheers,
    Bart

First Tours
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 3 oktober 2017 · 09:35
    Mooi man, veel succes!
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 3 oktober 2017 · 09:44
    Bucketlist+1 !
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 3 oktober 2017 · 10:29
    Bucketlist+1 !
    evr66 op 3 okt 2017 09:44

@Evr66, Bucketlist +2, Sparen voor 2019 dan?
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • freek
    Beginner
    freek op 3 oktober 2017 · 16:55
    Veel succes!

Ik heb wel 1 opmerking / tip : "Wij zijn druk bezig met het afronden van deze... x trip "

Dat geeft mij het idee dat dat inmiddels geweest is ipv dat het er nog aan zit te komen.

just my 2 cents
  • BASC
    Advanced
    BASC op 3 oktober 2017 · 22:09
    Veel succes!

Ik heb wel 1 opmerking / tip : "Wij zijn druk bezig met het afronden van deze... x trip "

Dat geeft mij het idee dat dat inmiddels geweest is ipv dat het er nog aan zit te komen.

just my 2 cents freek op 3 okt 2017 16:55

Je hebt gelijk! Ga het veranderen! Dank!! 😀
    First Tours
  • BASC
    Advanced
    BASC op 5 oktober 2017 · 22:16
    Dank voor de reacties en feedback!

Mocht nog iemand andere tips, of vragen hebben kom maar op! 😃

Nogmaals bedankt!

Bart
    First Tours

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro