Nieuwe wepowder: bugs, requests en meer

• Arjen
    Advanced
    Arjen op 17 oktober 2017 路 14:11
    De nieuwe wepowder is live! Laat in dit topic de bugs achter die je tegen komt, verzoeken die je aan ons hebt of andere suggesties. Er wordt de komende weken nog hard doorgewerkt aan wepowder, dus je gaat in ieder geval al verbeteringen zien.

Bedankt alvast voor jullie input!!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 17 oktober 2017 路 16:09
    Ziet er kek uit. Klikken op het introductie artikel (de nieuwe wepowder is live: http://wepowder.com/nl/forum/topic/247440) resulteert nu nog in een fout:

error

Gelukkig doet het forum het nog 馃構
    bericht aangepast door moderator : error staat genoteerd, hier verwijderd.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 17 oktober 2017 路 16:10
    @Ee1co Check, we zijn er al mee bezig
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 17 oktober 2017 路 16:39
    Bij de kaarten, vallen als je te ver inzoomt de hoogtelijnen weg.

Daarnaast kunnen jullie een tourenplanner implementeren in de kaarten? Zoals een bijv outdooractive. Dat is een pro functie waar ik graag voor zou betalen.
    Tevens zou een afstandsmetertje ideaal zijn
    bericht aangepast door martijnuiterwijk op 17 okt 2017 16:41 (60% bewerkt)
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 17 oktober 2017 路 16:51
    BAM! Eens ff verkennen komende dagen.

Bericht de nieuwe wepowder is live via forum geeft "oeps er ging iets mis"
    Op iphone
    Dromen zijn er om te realiseren
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 17 oktober 2017 路 17:04
    @FreeArno en @Ee1co Dat bericht zou je nu moeten kunnen lezen.

@martijnuiterwijk Dat klopt, die hoogtelijnen zitten in Google Maps, daar kunnen wij niets aan veranderen.
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 17 oktober 2017 路 18:27
    Gefeliciteerd heren met de nieuwe site!

Sommige dingen zien er weer net iets gelikter uit. Maar merk dat de website ook meteen een stukje zwaarder is voor het systeem.

Tevens werkt de site niet meer op Internet Explorer.

Wat ik jammer vind is dat je bij de forecast niet meer in een oogopslag in de lijst met top 50 gebieden kunt zien van en tot hoe hoog een gebied gaat. Verder kunnen we de windsnelheid niet meer zien. En geeft de lijst niet meer de voorspelde sneeuwgrens aan, je weet dus niet of je regen kunt verwachten in een gebied en tot welke hoogte. De cm lijst, geeft deze alleen sneeuw weer of ook regen?

Maar ik ga er nog even verder mee spelen 馃槂
  • MTV
    Beginner
    MTV op 17 oktober 2017 路 18:41
    De berichten in de verschillende fora staan op mijn iPhone 6 niet meer in chronologische volgorde. Niet erg, wel gek.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 17 oktober 2017 路 18:55
    @MTV klopt, dat zie ik hier ook. Gaan we wat aan doen.
  • Rene
    Beginner
    Rene op 17 oktober 2017 路 19:15
    @ffKnallen : Een redelijke hidden feature, maar als je in de overzichtslijst op de bestemming klikt, klapt zich direct veel meer info van de betreffende bestemming open. Hier vind je ook meteen de 0-graden grens en de info voor de komende 6 dagen. Ik ga er nog even over denken hoe we dit duidelijker kunnen maken.

Welke IE gebruik je als ik vragen mag? Want in 11 en Edge hebben we het op een ontzettend trage windows laptop getest en alle functies werkte naar behoren.
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • ieism
    Tourist
    ieism op 17 oktober 2017 路 20:06
    De wachtwoord vergeten mail/link komt uit in het niets. althans bij mij.

Mooie update, ik ga er eens lekker voor zitten.
    splitfest.nl
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 17 oktober 2017 路 20:11
    @ieism Klopt, registratie/wachtwoord vergeten mails etc is een bug in geslopen. Staat op de lijst om te fixen.
  • Arns
    Beginner
    Arns op 17 oktober 2017 路 21:46
    Met Safari laden de routes niet wanneer ik ze aanklik, de 'pagina' van de route gaat wel open maar de beschrijving en kaart worden niet geladen. De basic info zoals starthoogte en hoogtemeters krijg ik wel te zien.

Een routeplanner lijkt me wel fijn al is google earth en een stafkaart hier al uitermate geschikt voor, het zou een leuk extraatje zijn.

Verder puik werk en neem de pro versie in overweging, vooral de routes zullen een gemis zijn in de gratis versie.
    Wel alle begrip dat jullie er wat voor vragen, voor niets gaat de zon op... Geen korting voor de Wepowderaars die eerder al de Snowsafety's hebben aangeschaft? 馃槈
    Ontwaken onderaan de berg
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 17 oktober 2017 路 21:58
    Als ik een detail pagina van een route open is de kaart niet zichtbaar. Enkel een groot grijs vlak.
    Op alle andere pagina's is de kaart wel correct zichtbaar.
  • Gaius
    Beginner
    Gaius op 17 oktober 2017 路 22:05
    Gefeliciteerd! Mooi nieuwe en frisse stijl. Nog niet alles geprobeerd en geen bugs tegengekomen.
  • Traasbaas
    Beginner
    Traasbaas op 17 oktober 2017 路 22:07
    Na het afronden van een test in de academy schiet de website in de foutmelding.
  • R-One
    Advanced
    R-One op 17 oktober 2017 路 22:37
    Ik had gehoopt dat de login met de nieuwe website beveiligd zal zijn.

https aub.
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 17 oktober 2017 路 22:38
    Ik krijg geen notificatie dat ik genoemd ben in een comment. Was wel altijd handig. 馃槂
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 17 oktober 2017 路 23:29
    De gevonden topics in de zoekfunctie worden niet geopend. Je krijgt de homepage weer te zien.
    In mijn profiel staat lid sinds: 1 jaar. (moet toch zeker vanaf jaar 1 zijn!!!)
    Live to ride, ride to live
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 18 oktober 2017 路 00:03
    Ze vinden je gewoon jong van geest @SportGillie 馃槈
    Ik heb vanavond nog even kort zitten snuffelen en ben diep onder de indruk. Vooral de combo hellingshoek/hellingsexpositie is echt een mooie vondst voor de finetuning. Al helemaal met die zwarte 'haalbaar/faalbaar' lijn om je hele skigebied heen.
    Maargoed, bugje...: Een x-aantal zomers geleden ben ik langs een afgebroken lift gelopen die wel nog op de kaart staat (Pic Chaussy, ten oosten van Les Mosses(VD, CH)... Gok dat google er achter zit, maar om luie tourders geen valse hoop te geven... (En verwachten jullie de mooie meteo dingen later ook door te trekken naar gebiedjes buiten de alpen?)
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 18 oktober 2017 路 00:18
    Ze vinden je gewoon jong van geest @SportGillie 馃槈
    lol
    Live to ride, ride to live
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 18 oktober 2017 路 07:44
    De reacties op het forum staan niet op volgorde (als ik van elke post de time-stamp mag geloven). Dit maakt discussies erg lastig te volgen...

En o ja: wat is de prijs voor een Pro-membership? Wat meer info daarover zou welkom zijn.
    bericht aangepast door Cheizz op 18 okt 2017 07:45 (24% bewerkt)
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • Davy2010
    Beginner
    Davy2010 op 18 oktober 2017 路 07:55
    Mooie site! Chapeau heren!
    Is er nog wel minder gedetailleerde weerdata voor noord amerika en scandinavie te vinden. Of focussen jullie alleen op de Alpen?
  • JasperDeBauw
    Advanced
    JasperDeBauw op 18 oktober 2017 路 08:12
    Ziet er heel netjes uit!
    Aanmelden via de facebook knop gaat niet bij mij (chrome en safari geprobeerd).
  • Siempie
    Beginner
    Siempie op 18 oktober 2017 路 08:40
    Nice! Mooie nieuwe site, ik ga het de komende tijd eens bekijken. Alvast wat dingetjes die ik ben tegengekomen:

Ik moest opnieuw inloggen, en ben natuurlijk na twee wachtwoorden te lui om verder te proberen en klik op 'wachtwoord vergeten' met het daarbij horende e-mailadres. Krijg ik een keurig mailtje dat het e-mailadres niet bekent is bij jullie... omdat ik toch wel redelijk zeker was dat het e-mailadres klopte ben ik wat oude wachtwoorden gaan proberen en ben ik uiteindelijk ingelogd. Dus lang verhaal kort, Wachtwoord vergeten functie werkt niet optimaal.

Daarnaast dacht ik dat het gelijk een mooi moment was mijn profiel te updaten (mooi freeride paspoort! Was dat er al?) maar foto uploaden lukt niet in Google Chrome.

Thats it, so far!
  • Mars
    Tourist
    Mars op 18 oktober 2017 路 08:43
    Ook bij deze update weer mooie nieuwe dingen 馃槂.
    Een paar zaken vallen mij wel op

Ik ben opeens ook 1 jaar lid.
    Tussen 1 en 2 jaar geleden is wel mijn mailadres gewijzigd. Dat was nog voor de vorige update waana je het mailadres zelf kunt veranderen. Misschien heeft dat er mee van doen?

De regel `Bovenstaande klasses zijn ingetekend op onze hellingshoekkaarten` zal onder het lijstje moeten staan.

De link naar de academy werkt niet. je komt op een vervallen pagina van de Salomon.mountainacademy.

Edit; Oei wat gebeud er met de resolutie van de foto's? Het origineel is vele malen beter.
    bericht aangepast door Mars op 18 okt 2017 09:12 (6% bewerkt)
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 18 oktober 2017 路 08:58
    Bij het upgraden naar een Pro lidmaatschap krijg ik een foutmelding, ik heb op Crash report verzenden gedrukt. Ik gebruik Google Chrome en Windows 10.
    @Cheizz Prijzen staan onder abonnement bij jouw profiel
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 18 oktober 2017 路 09:14
    Zijn enkel de Alpen beschikbaar?
    Info van bijvoorbeeld whistler-blackcomb / pyrene毛en zijn niet meer te raadplegen?
    Playgrounds niet meer beschikbaar?

Wanneer je op de kaart in 'Forecast' op een gebied klikt kom je meteen in de verste stap van een 'boom ' terecht:
    bijvoorbeeld Davos: 'HOME >> ZWITSERLAND >> GRAUBUNDEN >> DAVOS-KLOSTERS >> SCHATZALP/.... >> DAVOS

Wanneer ik op bijvoorbeeld Graubunden klik krijg ik een mooie overzichtskaart van Graubunden. Kan ik hier enkel terecht door terug te gaan in de boom? Wanneer ik bijvoorbeeld Graubunden in 'zoek je gebied' ingeef, krijg ik geen optie om dit kaartje te raadplegen.

Idem voor Zwitserland:

Het zou handig zijn om 'top-down' door deze boom te kunnen navigeren door bijvoorbeeld een wereldkaart met de continenten te voorzien met aanduiding van de 'continenten / bergmassieven' (Amerika, Alpen, Pyrene毛en). Wanneer je dan op de Alpen klikt krijg je een overzicht van enkel de landen. Wanneer je dan op een land klikt kan je verder naar de regio's, enzoverder.

Of wanneer je op de Alpen klikt krijg je de grote onderverdeling van de Alpen: noordalpen (noordalpen oost, west, noord zuid) / zuidalpen (...)

Dank u en veel succes!
    knowledge is powder
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 18 oktober 2017 路 09:16
    Oei, Heb een bericht geschreven in deze topic en krijg volgende melding:
    knowledge is powder
  • japser_be
    Advanced
    japser_be op 18 oktober 2017 路 09:19
    Bij de routes wordt mijn kaart grijs en zie ik niets meer. Rest van de kaarten werkt mooi en proper!

(google chrome versie 62, windows 7)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro