Nieuwe wepowder: bugs, requests en meer

• Reinoud
    Beginner
    Reinoud op 19 februari 2018 · 11:02
    Veel dank voor de topwebsite! Ik ben net geupgrade naar wepowder pro. Klopt het dat er geen routes beschikbaar zijn voor Montgenèvre, of doe ik iets verkeerd?

Verder zou ik heel graag weer de gebiedsbeschrijvingen zien die eerder beschikbaar waren, die vond ik altijd heel nuttig. De eindeloze tabellen op de pagina van een gebied met weersvoorspellingen vind ik niet heel overzichtelijk, maar ik ben ook wat minder thuis in de meteorologie, dus dat ligt misschien meer aan mij..
  • Niek35
    Tourist
    Niek35 op 19 februari 2018 · 21:46
    misschien is het handig om een menu te maken voor "mijn topics". ik heb moeite ze terug te vinden. misschien is er wel al iets soortgelijks, maar kan dat dan niet vinden. verder werkt alles nog perfect. alleen een profielfoto uploaded werkt niet goed bij mij. moet het een png of jpeg zijn? of maakt alleen de grootte uit.

voor de rest een top site. elke dag is weer een verassing hoeveel sneeuw er verwacht word.
    EVERY SKIER IS A MORNING PERSON ON A POWDER DAY
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 20 februari 2018 · 08:43
    @Niek35 als je rechts bovenaan op je naam klikt en dan voor profiel kiest zie je een overzicht met de laatste topics waar je actief in bent geweest.
  • Belg_Koen
    Advanced
    Belg_Koen op 21 februari 2018 · 14:52
    waarschijnlijk is dit al eens gevraagd, maar ik vind het niet direct terug. Kan je als gebruiker nog steeds zelf freerideroutes toevoegen? Vroeger kon dit, maar nu vind ik die functie niet meer.

Thx
    "It's better to be off-piste than to be pissed off"
  • Micko
    Advanced
    Micko op 16 maart 2018 · 19:45
    Wat moet ik precies zien bij de routes? Ik zie geen beschrijving en kan ook nergens op klikken.
  • plukski
    Beginner
    plukski op 12 april 2018 · 17:55
    Ik heb ook nog twee vragen:

- Waar staan de beschrijvingen van het gebied?
    - En waar kan ik vinden wat de sneeuwhoogte van de gebieden zijn? En niet alleen de sneeuwverwachtingen?
  • Mars
    Tourist
    Mars op 18 mei 2018 · 13:31
    Er lijkt iets mis met de e-mails bij prive berichten. Als je van iemand een prive bericht op het forum krijgt, krijg je ook een e-mail dat er een private message voor je is op het forum. Bij prive berichten van sommige afzenders krijg ik de mail wel. Bij berichten van andere afzenders weer niet.
  • El-Andres
    Beginner
    El-Andres op 7 augustus 2018 · 11:15
    Even een vraagje aan de directie: Er was deze winter een tijd lang een voucher voor de Safety Academy online, STIJLELIJNEN, maar deze is niet meer actief. Ik begrijp dat 's-winters deze site het meest actief is, maar precies dan heb ik helaas geen tijd voor cursussen.
    Komt er binnenkort nog zo'n actie? Voor mij is komkommertijd namelijk het beste moment om met die cursus te beginnen.
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 28 oktober 2018 · 13:19
    Verwijderd. Niet meer relevant
    bericht aangepast door Ee1co op 28 okt 2018 13:19 (75% bewerkt)
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 1 november 2018 · 16:14

@ThijsB, SLF had de meetstations niet linkbaar gemaakt, maar op ons verzoek is dat nu aangepast. We zijn bezig eea te verwerken.meteomorris op 24 jan 2018 21:40

@meteomorris , links naar weerstations van SLF doen het (nog steeds) niet. Zo zijn alle weerstations via deze pagina onbereikbaar (nicht gefünden); https://wepowder.com/nl/grachen-st-niklaus.
    bericht aangepast door ThijsB op 1 nov 2018 16:14
  • Teon
    Advanced
    Teon op 10 november 2018 · 18:52
    Staat ondersteuning voor Tapatalk nog op de lijst?
    Schade. Ernussmarmalade.
  • Peter Schrier
    Beginner
    Peter Schrier op 11 november 2018 · 10:20
    Klopt het dat het vervangen van je profielfoto niet werkt?
    Ik heb een kleinere (10kB) en een grotere foto proberen te uploaden, maar dat lukt niet.
    gr. Peter
  • Sambabassie
    Sambabassie op 16 november 2018 · 11:01
    Kan iemand mij vertellen hoe ik het topic aan kan passen? Had iets te snel op enter gedrukt...

Dank
  • BASC
    Advanced
    BASC op 6 december 2018 · 23:00
    Ik heb toch nog wel vaak dat de forecast map (Wepowder Pro) niet helemaal werkt. Ook al staat mijn account op pro, kan ik niet verder kijken dan 6 dagen en ik kan de video niet afspelen. Gek genoeg gebeurd dit voor mij alleen 's ochtends..??
    www.firsttours.nl
  • JoostB
    Tourist
    JoostB op 17 december 2018 · 13:56
    Het wijzigen van je profielfoto werkt niet. Lees dat er meerdere dit probleem ondervinden.
    Kan deze bug nog gefixt worden?
  • Bros
    Advanced
    Bros op 17 december 2018 · 18:17
    Al eeder voorbij gekomen denk ik:verzoek voor een apart kopje ‘marktplaats’ naast forum..
    Bros
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 17 december 2018 · 22:53
    is het niet handiger om een fatsoenlijke bugtracker te hebben dan allemaal posts zonder een goed overzicht van wat al gemeld is en wat is gefixt?
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 3 februari 2020 · 09:53
    Wellicht al gemeld maar @meteomorris:
    - de staafdiagrammen die de neerslag per dag moeten weergeven werken niet op de homepage en niet op de forecast pagina als ik Firefox gebruik (72.0.2, 64-bits)
    - in het algemeen werkt WP met Firefox een stuk slechter. Terwijl ik dit type verspringen er allemaal letters van dit bericht, flikkert de taakbalk (en de icoontjes daarin) aan en uit en als ik scroll blijven er dingen hangen of knipperen ook aan en uit...
  • ieism
    Tourist
    ieism op 23 februari 2020 · 13:58
    Is het een idee om de "guides" pagina weer terug te brengen. Iedere week 2 topics over ik zoek een gids in Winterberg is ook niet echt wat we willen toch?
    splitfest.nl
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 23 februari 2020 · 19:30
    Mogen dan ook de gebiedsbeschrijvingen terug? Was altijd erg informatief
  • Rene
    Beginner
    Rene op 24 februari 2020 · 09:01
    Wellicht al gemeld maar @meteomorris:
    - de staafdiagrammen die de neerslag per dag moeten weergeven werken niet op de homepage en niet op de forecast pagina als ik Firefox gebruik (72.0.2, 64-bits)
    - in het algemeen werkt WP met Firefox een stuk slechter. Terwijl ik dit type verspringen er allemaal letters van dit bericht, flikkert de taakbalk (en de icoontjes daarin) aan en uit en als ik scroll blijven er dingen hangen of knipperen ook aan en uit...
    ThijsB op 3 feb 2020 09:53

@ThijsB , heb je iets van een adblocker o.i.d. aan staan? Die willen soms net even iets te actief zaken weghouden waaronder soms essentiele code om de site te draaien. In "standaard" Firefox ervaren we die problemen niet op zowel pc als mac.
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 24 februari 2020 · 15:27
    @Rene oh hier had ik hem ook al uitstaan. Ja ik had via mn werkgever nog een blocker er op staan. Die staat nu uit dus opgelost. Dank voor de reactie!
  • dennispaag
    Advanced
    dennispaag op 27 februari 2020 · 14:09
    Interessant nulgradenniveau 😂

Zojuist op https://wepowder.com/nl/les-menuires.

• victorvaneerd
    Advanced
    victorvaneerd op 24 december 2020 · 15:06
    Wepowder taal academy 😉. Meer mensen last van?

Earn your turns!
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 1 januari 2021 · 17:56
    We gaan 2020 toch niet nog een keer overdoen hoop ik?

Stay safe & healthy in 2021!
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 31 maart 2021 · 14:03
    Wanneer ik in de forecast een dag selecteer wordt de overlays met de neerslag voor die dag niet getoond. Wel zie ik 'missing image' icoontjes verschijnen. In de log van mijn browser zie ik dat de overlays niet op de server gevonden worden.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 13 september 2021 · 09:13
    Het weer ligt er even uit. WRF heeft onlangs een grote update gedaan, daar zijn we de afgelopen maand druk mee bezig geweest en als het goed is draait alles binnen een paar dagen weer als een zonnetje. Klaar voor de winter!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • outdoorjoy
    Advanced
    outdoorjoy op 14 februari 2022 · 12:10
    Ik wil het onderstaande nog eens een schopje omhoog geven. Bij warmere temperaturen of hevige sneeuwval is niet enkel de sneeuwval op dat ene topje in het gebied van tel, maar zeker ook de hoeveelheid die mid-mountain valt? Kunnen sorteren op mid-mountain sneeuwval lijkt me daarom handig!
    Of zijn er tips waardoor anderen dit niet nodig hebben?

Hoi @meteomorris,

Ik ben wat vooronderzoek aan het doen voor een tripje van as vrijdag tot en met volgende week woensdag. Is onderstaande functionaliteit ook op de nieuwe site mogelijk of nog niet? Ik heb mijn eerdere bericht even ge'quote'. Alvast bedankt.

Vorig jaar was er een fijne update van de forecast pagina waardoor je kon sorteren op verwachte sneeuwval op boomgrens niveau/ mid mountain. Klopt het dat dit nog niet kan met de nieuwe site of kijk ik ergens overheen?

Het kan wel als je in een klein gebied kijkt, bijvoorbeeld https://wepowder.com/nl/puy-saint-vincent, maar niet zodra je een regio kiest bijvoorbeeld https://wepowder.com/nl/hautes-alpes, https://wepowder.com/nl/france of alles: https://wepowder.com/nl/forecast

Sorteren op mid-mountain is super handig als je op zoek bent naar goede opties om te gaan bossen rossen 😃Abko op 3 feb 2018 11:31
    Abko op 6 feb 2018 21:07
  • ieism
    Tourist
    ieism op 14 februari 2022 · 12:47
    Ik wil het onderstaande nog eens een schopje omhoog geven. Bij warmere temperaturen of hevige sneeuwval is niet enkel de sneeuwval op dat ene topje in het gebied van tel, maar zeker ook de hoeveelheid die mid-mountain valt? Kunnen sorteren op mid-mountain sneeuwval lijkt me daarom handig!
    Of zijn er tips waardoor anderen dit niet nodig hebben?

Hoi @meteomorris,

Ik ben wat vooronderzoek aan het doen voor een tripje van as vrijdag tot en met volgende week woensdag. Is onderstaande functionaliteit ook op de nieuwe site mogelijk of nog niet? Ik heb mijn eerdere bericht even ge'quote'. Alvast bedankt.

Vorig jaar was er een fijne update van de forecast pagina waardoor je kon sorteren op verwachte sneeuwval op boomgrens niveau/ mid mountain. Klopt het dat dit nog niet kan met de nieuwe site of kijk ik ergens overheen?

Het kan wel als je in een klein gebied kijkt, bijvoorbeeld https://wepowder.com/nl/puy-saint-vincent, maar niet zodra je een regio kiest bijvoorbeeld https://wepowder.com/nl/hautes-alpes, https://wepowder.com/nl/france of alles: https://wepowder.com/nl/forecast

Sorteren op mid-mountain is super handig als je op zoek bent naar goede opties om te gaan bossen rossen 😃Abko op 3 feb 2018 11:31
    Abko op 6 feb 2018 21:07
    outdoorjoy op 14 feb 2022 12:10

Ik snap totaal niet waar dit over gaat. Je kan toch zien waar het meeste sneeuw valt en de temperatuur overlay bekijken om een regio te zoeken. 850hpa is op ca 1500m dus dan zit je redelijk tussen de bomen. Daarnaast kan je ook nog per gebied mid mountain sneeuwval zien. Hoe makkelijk wil je het hebben?

Bovendien, als je gewoon doet wat Henri zegt sta je gewoon 10 keer per seizoen in kniediep of meer dus we hebben het als Nederlanders vrij luxe zou ik durfen zeggen.

splitfest.nl
  • outdoorjoy
    Advanced
    outdoorjoy op 14 februari 2022 · 19:42
    Je kan toch zien waar het meeste sneeuw valt
    ieism op 14 feb 2022 12:47

Bedankt voor feedback, @ieism. Kunnen sorteren op mid-mountain is een feature request om die eerste stap efficiënter te maken. Het leek me niet zo complex om te implementeren, aangezien het inderdaad al per skigebied kan, maar misschien schat ik dat niet goed in...
    bericht aangepast door outdoorjoy op 14 feb 2022 19:44 (6% bewerkt)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro