gezocht Gezocht: Tourski met 'klik' bindingen (niet de pins)

• Jaip
    Jaip op 9 november 2017 · 11:11
    Beste,

ik zoek Tourski's met "normale klikbindingen". Dus niet de special pins, maar eerder iets in de trend van de 'Marker Duke'.
    => tourbindingen maar waar je met Lange XC 100 (half tour/half normale) botten in kan.

De reden voor 'normale' klikbindingen en geen goede pins is omdat dit puur recreatief is, max 1 dag per jaar te doen.

Zelf ben ik 1m88 en rond de 79 kg.

Iemand iets te koop, tips, info? Ik hoor het graag.

Alvast bedankt;

Mvg Jaip
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 9 november 2017 · 11:44
    @evr66, heeft nog een setje tyrolia adrenalins liggen. ik denk dat dat exact is wat je zoekt
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • Jaip
    Jaip op 9 november 2017 · 17:04
    Ik denk inderdaad dat ik zo iets zoek! eventueel nog ski's erbij? (ijzers en/of vellen zou handig zijn). Hier nog ideeën voor?
  • jostevens
    jostevens op 9 november 2017 · 18:26
    Ik heb hier nog 2 paar Nordica energy 90 liggen met atomic tracker Tourbindingen en vellen .lengte 177 en 185 cm .1 seizoen 5 tal toertjes mee gedaan ,vervolgens hadden we de microbe helemaal te pakken en overgeschakeld naar mythic met kingpin .
    Indien interesse laat je maar bericht
    bericht aangepast door jostevens op 9 nov 2017 18:26 (1% bewerkt)
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 9 november 2017 · 21:42
    Voor incidenteel gebruik kun je een adapter overwegen. Bijvoorbeeld BCA Trekkers of Daymakers. Dan kun je je ski met alpine binding gebruiken. Vellen heb je dan natuurlijk nog wel nodig.

Trekkers worden op het forum nog wel eens aangeboden.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro