Bever laat eigen personeel wedstrijd winnen...

• JustFrank
    Advanced
    JustFrank op 22 november 2017 · 19:30
    Wow je eigen personeel laten meedoen en laten winnen....NIET COOL ..... Overige winnaars wel gefeliciteerd uiteraard.... volgende keer in ieder geval niet naar Bever. Met name nog die trap na aan de verliezers... als zou anders een gevarieerd top team niet mogelijk zijn is echt de "icing on the cake"

https://www.facebook.com/BeverNL/?hc_ref=ARSulO7LgukTKBVf8GgqQXAR1vJAd...
    bericht aangepast door JustFrank op 22 nov 2017 19:35 (44% bewerkt)
    Life is Good! Enjoy the Ride!
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 22 november 2017 · 19:46
    Ik kan de post niet vinden. Bedoel je die skitrip?
    Altijd de eigen medewerkers uitsluiten van deelname.
    Als het echt zo is. Schandalig
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 22 november 2017 · 20:02
    Wat dom zeg. Altijd eigen personeel etc. uitsluiten. Dit soort gezeik wil je toch voor zijn?
    bericht aangepast door Tim3 op 22 nov 2017 20:11 (23% bewerkt)
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • JustFrank
    Advanced
    JustFrank op 22 november 2017 · 20:04
    ja skitrip....

• martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 22 november 2017 · 20:17
    Even naar wat filmpjes gekeken. En als je kijkt naar de kwaliteit van winnaars en niet winnaars. Zitten daar inderdaad wel wat originele en kwalitatieve verschillen in. Echter laat ik de rest in het midden.
    Het trekt gewoon scheve gezichten. Zorg dan dat je als bedrijf 2 versies doet, 1 intern en 1 extern.
  • RuskiPudder
    RuskiPudder op 22 november 2017 · 20:22
    De vraag is....werkt ze er nog steeds?

Voordat we in het fake news genre terecht komen.
  • JustFrank
    Advanced
    JustFrank op 22 november 2017 · 21:17
    dat is de vraag, het antwoord van bever is op z'n minst dubieus....
  • djmj
    Advanced
    djmj op 22 november 2017 · 21:37
    Wel even goede naam 😅
    (Maar slecht verhaal!)
  • Reinoud
    Beginner
    Reinoud op 23 november 2017 · 11:12
    Ik heb verder nog geprobeerd om Bever hierover te bereiken, ik vind het ook echt niet kunnen. Als ik dat filmpje van die twee meiden zie...
    Ik vind het treurigste misschien nog wel dat ze gewoon toegeven dat het niet zozeer om de kwaliteit van de inzending gaat maar 'het primaire doel is het samenstellen van een gevarieerd topteam'. Oftewel, dames en/of Bever medewerkers worden voorgetrokken?

@RuskiPudder
    @JustFrank

Ik heb Bever opgebeld en gevraagd (zogenaamd uit interesse) 'Werkt Marloes vandaag?', waarop ik te horen kreeg dat ze er tijdelijk niet was, maar 10 december weer aan het werk. Ze werkt er dus nog zeker.
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 23 november 2017 · 11:15
    Ik heb verder nog geprobeerd om Bever hierover te bereiken, ik vind het ook echt niet kunnen. Als ik dat filmpje van die twee meiden zie...
    Ik vind het treurigste misschien nog wel dat ze gewoon toegeven dat het niet zozeer om de kwaliteit van de inzending gaat maar 'het primaire doel is het samenstellen van een gevarieerd topteam'. Oftewel, dames en/of Bever medewerkers worden voorgetrokken?

@RuskiPudder
    @JustFrank

Ik heb Bever opgebeld en gevraagd (zogenaamd uit interesse) 'Werkt Marloes vandaag?', waarop ik te horen kreeg dat ze er tijdelijk niet was, maar 10 december weer aan het werk. Ze werkt er dus nog zeker.Reinoud op 23 nov 2017 11:12
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 23 november 2017 · 11:15

@RuskiPudder
    @JustFrank

Ik heb Bever opgebeld en gevraagd (zogenaamd uit interesse) 'Werkt Marloes vandaag?', waarop ik te horen kreeg dat ze er tijdelijk niet was, maar 10 december weer aan het werk. Ze werkt er dus nog zeker.Reinoud op 23 nov 2017 11:12

Joh Marloes hier mee gaan ''lastig'' vallen is niet netjes. Je gaat er niks mee bereiken. Ondanks dat het geen stijl is van Bever.
    Laat haar lekker genieten van de trip. Dat er voor mensen een zure smaak aan zit, dat geloof ik graag. Maar hey, laten we haar trip nu niet gaan verzouwen. Ze heeft denk ik niet om deze vorm van aandacht gevraagd. Gewoon je wonden likken, en er komt echt wel een nieuwe trip voor je naar de sneeuw.
    bericht aangepast door martijnuiterwijk op 23 nov 2017 11:17 (4% bewerkt)
  • Reinoud
    Beginner
    Reinoud op 23 november 2017 · 11:21
    Joh Marloes hier mee gaan ''lastig'' vallen is niet netjes. Je gaat er niks mee bereiken. Ondanks dat het geen stijl is van Bever.
    Laat haar lekker genieten van de trip. Dat er voor mensen een zure smaak aan zit, dat geloof ik graag. Maar hey, laten we haar trip nu niet gaan verzouwen. Ze heeft denk ik niet om deze vorm van aandacht gevraagd. martijnuiterwijk op 23 nov 2017 11:15

Haar lastigvallen was ook helemaal niet wat ik hiermee heb gedaan. Ik wilde alleen maar checken of ze er inderdaad nog werkte. Ik neem geen contact op met deze Marloes, want ik weet ook wel dat zij ook gewoon heeft meegedaan en haar best op het filmpje.
    Het enige dat ik ermee wilde bereiken is checken dat ze er inderdaad nog werkt, dat ik Bever niet vals ga beschuldigen van hun mederwerkers voortrekken als ze geen medewerker meer is.
  • Reinoud
    Beginner
    Reinoud op 23 november 2017 · 12:49
    Om nog even hierop terug te komen: het hoofd marketing van Bever heeft me net gebeld met wat meer uitleg. Hun insteek was om de actie uit te schrijven om een geschikt team van 3x2 mensen bij elkaar te krijgen. Hiervoor waren de filmpjes dus om je voor te stellen, maar ze hadden expres niet gezegd in hun beschrijving dat de beste filmpjes mee zouden gaan. Deze indruk hebben ze natuurlijk wel gewekt, waarvoor ze hun excuses hebben aangeboden. Ze claimden verder dat ze bij het kiezen van de winnaars niet wisten dat ze oa Bever medewerkers uitkozen.

Ik vind het nog steeds niet netjes hoe ze het hebben aangepakt, maar ik waardeer wel erg dat ze bereid waren te bellen om het verder uit te leggen.
  • Ruski_Pudder
    Beginner
    Ruski_Pudder op 23 november 2017 · 13:37
    Hiervoor waren de filmpjes dus om je voor te stellen, maar ze hadden expres niet gezegd in hun beschrijving dat de beste filmpjes mee zouden gaan. Deze indruk hebben ze natuurlijk wel gewekt....Reinoud op 23 nov 2017 12:49

Ik heb net in mijn pauze nog even de actiepagina snel bekeken maar ik snap niet hoe je er bij komt dat het beste filmpje zou winnen, of dat deze indruk ergens wordt gewekt? Of zie ik iets over het hoofd?

"Laat in een video van maximaal 30 seconden zien waarom jullie 2-en absoluut mee moeten met de Powder Chase. Upload je video als reactie onder de Powder Chasers-video op onze Facebookpagina, eventueel met een korte toelichting."

Je geeft/gaf er zelf een draai aan als je het mij vraagt en maakt het nu groter dan het is, zeker na het lezen van de reactie die je terug hebt gekregen. Niet helemaal eerlijk richting het bedrijf en de persoon die het betreft. Maar wellicht begrijpelijk dat je (erg) teleurgesteld bent als je een hoop tijd gestoken hebt in het schieten van een film. Verliezen is nooit leuk maar hoort bij het leven, zo leerde ik mijn zoon vroeger ook altijd als hij weer eens 15-0 had verloren bij de pupillen.
    Groet, Russ
    Edit: ik zie trouwens nu dat jij niet de topic starter bent Reinoud. Excuus.

bericht aangepast door Ruski_Pudder op 23 nov 2017 13:39 (3% bewerkt)
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 23 november 2017 · 21:10
    Je kon wat winnen, mooie prijs, mooie kans! Maar daar zitten geen ontleende rechten aan toch?

Bever sponsort zat zaken hier, bijv het filmfestival! Besef ook dat dit soort posts de kans op volgende leuke samenwerkingen verkleinen. Niet leuk voor de hele community.

Take the loss en ga voor de volgende (cuts for glory staat al open, wie weet sta je binnenkort wel in Livigno)

Ps bovenstaande is mijn mening en ik werk niet bij Bever😉

Sharing Secrets, Sharing freedom!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro