Suunto ervaringen

• Anouk
    Beginner
    Anouk op 29 november 2017 · 14:21
    Ik heb ook een Core, naast een Casio Pro Trek. Beiden standaard ABC horloges, ik draag de Core het meest omdat die beter om mijn smalle pols past, de Casio is een stukje dikker en heeft bredere knoppen.
    Maar...de Casio is veel accurater, zowel in hoogte- en barometer, maar vooral in temperatuurmeting. De Core moet je eerst een kwartier afdoen vooraleer je ietwat juiste temperatuur krijgt.
    En mijn Casio ziet er na jaren nog steeds als nieuw uit, de Core is super krasgevoelig.
    De Casio's batterijen gaan ook 10x langer mee dan die van de Core (maar er zitten er méér dan één in).
    Dat gezegd zijnde, ga ik mijn Casio toch verkopen omdat hij echt veel te zwaar is voor mijn damespolsje. Al ga ik hem missen.
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 29 november 2017 · 17:43
    @arjen, kun je in de spartan een .gpx inladen?
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • JuraSki
    Beginner
    JuraSki op 29 november 2017 · 18:40
    @arjen, kun je in de spartan een .gpx inladen?martijnuiterwijk op 29 nov 2017 17:43

natuurlijk, .kml gaat ook
    zie
    http://www.suunto.com/de-CH/sports/News-Articles-container-page/TUTORI...
  • Gaius
    Beginner
    Gaius op 4 december 2017 · 08:11
    Ik heb via Outdoor Exclusive de Garmin Fenix HR 3 Saphire gekocht voor €330. Heel fijn horloge.Flant op 28 nov 2017 20:36
    Heb 'm ook via hen ontvangen. Gisterenmiddag ontvangen en nog geen specifieke gebruikerservaringen om te delen. Ding is zoals verwacht groot en daardoor goed afleesbaar.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro