gezocht Gezocht: tourset (ski's, bindingen, vellen)

• Reinoud
    Beginner
    Reinoud op 29 november 2017 路 13:29
    Hi!
    Ik wil een maat van me ook aan het touren krijgen, dus ik ben op zoek naar een 2e hands tourset die hij eventueel kan kopen.

Hij zit te denken aan een ski die ook geschikt is voor 'normaal' offpiste, dus liefst met stevige bindingen en 100+ onder de voet.
    Lichtgewicht en ultra hightech zijn dus minder belangrijk, het gaat vooral om stevigheid voor de afdaling en liefst een klein prijskaartje.

Ik hoor het graag als iemand nog iets heeft liggen!

Reinoud
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 29 november 2017 路 13:48
    Welke lengte ongeveer? Heb nog wel een setje Atomic Automatics liggen (117 mm, 193 lang) die weg mogen met salomon z14 bindingen. Stevig genoeg (ben, maar ben zelf voor het touren wat lichter gegaan, nou ja, de ski's in ieder geval 馃槂)
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 29 november 2017 路 13:53
    Haha ik zie je nog bikkelen op die latten
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 29 november 2017 路 13:54
    Haha ik zie je nog bikkelen op die lattenmartijnuiterwijk op 29 nov 2017 13:53Yup, naar beneden heerlijk, naar boven zijn die Hannibals toch ff lekkerder 馃槂. Wilde ze eigenlijk erbij houden, maar het barst een beetje uit zijn voegen hier.
    bericht aangepast door evr66 op 29 nov 2017 13:55 (18% bewerkt)
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 29 november 2017 路 14:39
    Hoi Reinoud, ik heb eventueel een paar K2 SideStash 188 (139-108-127) voor je waarop een Marker Griffon is gemonteerd.
    Ik kan je er een paar Salomon Guardians 13 leveren bij, in vrijwel nieuwstaat.
    De Sidestashes zijn ook in uitstekende staat, alleen een heel klein deukje in 茅茅n van kanten.
    Ze hoeven niet per s茅 weg, maar je mag de hele set hebben voor 300 euro.

powpowwowjippiajippieee
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 30 november 2017 路 17:36
    @Reinoud Nog interesse? Er zijn andere kapers op de kust namelijk.
    bericht aangepast door QmaartenQ op 30 nov 2017 17:36 (14% bewerkt)
    powpowwowjippiajippieee

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro