Liever laat dan niet (de sneeuw in). Kleinwalsertal?

• Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 19 december 2017 · 22:18
    Al 7 PA's en nog niet in de poeder geraakt, dat doet een beetje pijn maar om die pijn te verzachten ga ik voor de kerstdrukte toch nog even wat lijntjes proberen scoren.
    Ik heb voorlopig gekozen om richting Kleinwalsertal te gaan (woensdagnamiddag rijden). Ik blijf tot en met zaterdag.
    Aangezien er die dagen wat sneeuw is voorspeld lijken treeruns me wel ideaal...
    Ik ken het gebied echter niet!!
    Mijn normale powderbuddies niet kunnen of ergens anders uithangen, vroeg ik me af of er iemand in de buurt was die me wat tips kan geven of me even mee op sleeptouw kan nemen. Eventueel zie ik een daguitstap naar Damüls (of in de buurt) ook wel zitten. Arlberg ken ik goed en lijkt me leuk maar zal denk ik heel druk en toch reeds verspoord zijn.
    Ik heb steeds de 3-eenheid bij, ben snowboarder en er gaat ook een splitboard mee (you never know...) oh ja, en ik ben Belg 😉
    Als er iemand nog andere tips heeft hoor ik het graag, ik wacht nog tot morgenmiddag om echt te boeken maar de wagen staat klaar met de spullen er in. Misschien is er wel iemand ter plaatse die meer info heeft over de condities op dit moment en of het inderdaad de moeite is om de kilometers te gaan rijden. Live input zegt toch steeds meer dan webcambeelden...
  • ieism
    Tourist
    ieism op 19 december 2017 · 22:56
    Damuls was erg goed vrijdag. Ik zeg splitboarden als het Furkajoch nog Wintersperre heeft dan loop je in no time twee hele mooie kommen in. Boeken hoeft denk ik niet, er was geen kip.
    splitfest.nl
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 20 december 2017 · 00:03
    @ieism thanks voor de update...
    kleine maar helaas belangrijke update, splitboard gaat niet mee, moet eerst nog even goed worden nagekeken en iets te last minute daarvoor...maar de morris 157 gaat eindelijk zijn maiden voyage maken 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro