Film: Persian Powder

• Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 18 januari 2018 · 21:17
    Voor diegenen die er niet bij waren op het FFF in Amsterdam of Gent.
    Hier de full version van Persian Powder...mijn 'verslag' van een trip naar Iran, met Mona Seraji als gids.

Eindeloze poedervelden en ontzettend veel potentiële lijnen zijn waarschijnlijk niet meteen het eerste waaraan je denkt als het over Iran gaat.
    Mona Seraji, een professionele Iraanse snowboardster, neemt ons, samen met twee Australische snowboardsters, mee voor een korte exploratie in 'haar' bergen.
    Voor wie het nog niet wist, Iran is een freeride parel die wacht om ontdekt te worden.
    Wees alvast voorbereid om, na het zien van deze film, meteen een vliegtuigticket richting Teheran te willen boeken.

Verwacht geen hi-octane action maar eerder een korte schets van wat het betekent om een Iraanse snowboardster te zijn en hoe de bergen er daar uit zien.

• willemien_w
    Beginner
    willemien_w op 18 januari 2018 · 21:53
    Gaaf!!!

De behoefte om een ticket naar Teheran te boeken zakte een beetje in na de protesten eerder deze maand, maar hiervan wordt ik weer helemaal enthousiast!
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 19 januari 2018 · 09:42
    Voor wie meer info wil of contact met locals ter plaatse, stuur me zeker een PM, dan zie ik hoe ik kan helpen.
  • RemcoH
    Tourist
    RemcoH op 20 januari 2018 · 08:20
    Prachtig!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 20 januari 2018 · 08:42
    Iran altijd genieten. Niet veel veranderd in 20 jaar.
    Toerisski

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro