Korua Apollo 156 Goofy

• Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 23 januari 2018 · 14:03

Te koop dit geniale asymmetrische poederboard. Float als een malle in dikke poeder en de asymmetrische vorm maakt dat hij heel makkelijk naar z'n frontside draait en daardoor super wendbaar is voor tijdens de treeruns. Carved ook nog eens goed. Ik had deze vlak voor het uitkomen van de Powfinder Morris gekocht en die past net iets beter bij mijn rijstijl en verder hebben ze te veel overlap. Daarnaast heb ik echt te veel boards. Ik heb 'm van 't weekend 1 dag gereden en verkeerd derhalve in nieuwstaat. Mag weg voor 300,-

Review:
    https://whitelines.com/snowboard-gear/reviews/snowboards/korua-apollo-...

bericht aangepast door Poedertijn op 23 jan 2018 14:03
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • El-Andres
    Beginner
    El-Andres op 23 januari 2018 · 19:31
    Heerlijke plaatjes in dat filmpje, bedankt voor het delen. Ik ben een paar jaar geleden gestopt met snowboarden maar nu ga ik toch twijfelen...
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 24 januari 2018 · 08:59
    @El-Andres Gewoon weer doen... dat surfy gevoel door dikke poeder is zó lekker
  • bousselaere
    Tourist
    bousselaere op 28 januari 2018 · 18:04
    Heb je m nog? Ben wel geinteresseerd.
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 28 januari 2018 · 18:52
    PM
  • tomnunezfinance
    tomnunezfinance op 29 januari 2018 · 15:09
    Heb je op zoek voor de financiering van opties voor uw bedrijf, nieuwe huisaankoop, bouw, onroerend goed lening, herfinancieren, consolidatie van de schuld, persoonlijke of zakelijke doeleinden? Welkom op de toekomst! Financiering gemaakt gemakkelijk met ons. Neem contact met ons op als wij onze financiële dienst tegen een lage en betaalbare rente van 3% voor lange en korte looptijd ook geïnteresseerd kandidaat moet Contacteer ons voor verdere lening overname procedures op tomnunezfinance@gmail.com
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 30 januari 2018 · 13:32
    Verkocht aan @bousselaere !!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro