Voorgoed de bergen in deel 3.1

• martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 30 januari 2018 · 19:48
    Het is inmiddels al weer een tijd geleden dat ik vertrokken ben naar Oostenrijk. Ook niet veel meer actief geweest op Wp. Tijd om dat weer wat goed te maken met een kleine update. Middels aardig geland hier in Kaprun/Zell am See en Viehhofen. Momenteel druk opzoek naar een eigen woning. Een die echt "van mij" gaat worden. De eerste weken waren soms wat heavy. Vooral kerst was even lastig. Maargoed. Kreeg er enorm veel voor terug. Waar hier de mensen in spanning afwachten of ze kunnen rijden voor een PA. Heb ik er bijna iedere week onverspoord kunnen rijden en mooie tours kunnen maken.
    Werk bevalt ook super. Stiekem al een promotie gekregen en hoef ik mij ook de zomer niet te vervelen hier. De locals zijn hier erg vriendelijk en behulpzamer dan gedacht. Tot op de dag van vandaag geen moment spijt van mijn keuze om het grauwe kantoor in te ruilen voor de bergen.
    Zodra mijn eigen woning def is. Ga ik wat uitgebreider in op alles. Maar nu weten jullie temiste dat ik nog leef.

Servus, Martijn of in het pinzgauer Marscht :')
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro