[Te koop] Kohla Mohair Multifit vellen zgan.

• Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 16 februari 2018 路 12:12
    Wegens falende logistiek van mijn kant *kuche* heb ik in Oostenrijk een extra setje vellen moeten kopen. In twee dagen misschien 2000 hoogtemeters op gemaakt, paste zonder snijden dus echt nog als nieuw! Maar ik blijk zelf niet de co枚rdinatie te hebben om gelijmde vellen en cheat sheets te gebruiken, dus ben blij dat ik mijn gecko's weer terug heb. 馃槂

Volgens de verpakking zijn ze 120mm x 156/162 cm, ik heb ze onder een 163 splitboard gehad en dat ging zonder snijden prima. Ik merkte alleen in traverses wel dat ik geen volledige dekking had. Van de super behulpzame dude in de shop in zell am see nog de rubber stretchy nose dingies er bij gekregen, die schijnen ook op twintips goed te werken maar dat zijn ski's dus daar heb ik verder geen verstand van. 馃槂

Cheat sheet en zakje zit er allemaal bij. Vraagprijs... 80 euro? Afhalen in Utrecht of eventueel verzenden op kosten van de koper.

[Edit] En waar de titel zegt mohair had dat mohair mix moeten zijn. Stop de tijd.
    bericht aangepast door Willem2k op 16 feb 2018 12:15
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Mars
    Tourist
    Mars op 16 februari 2018 路 12:17
    Vanavond even de breedte checken. Ik heb wellicht interesse. Ik stuur je een pm
  • jeroenj
    Advanced
    jeroenj op 16 februari 2018 路 13:32
    En ik sluit dan graag als 2e in de rij aan....
  • Mars
    Tourist
    Mars op 16 februari 2018 路 23:05
    De vellen blijken voor mij wat te smal. Ik geef de volgende koper graag de gelegenheid ze te kopen.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 7 maart 2018 路 10:32
    Verkocht!
    Snowboarding without friends is not snowboarding.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro