Scarpa Maestrale RS maat 27,5

• Jelpel
    Jelpel op 28 februari 2018 · 17:42
    Freeride/Tour schoen te koop van Scarpa. De Maestrale RS heeft eigenlijk alles wat de gewone Maestrale ook heeft (licht, duurzaam, confortabel met een fijne loop stand) maar is flink veel stijver waardoor je bij de afdaling net wat meer controle hebt. De binnenschoen is refoamable en kan je met een kleine ingreep laten aanpassen aan jou voet. Voor meer info, kijk even op de scarpa website.

Ik heb 7 keer op de schoen geskied maar ik heb helaas een iets te hoge wreef waardoor hij niet lekker zit. Hij is dus nog zo goed als nieuw. Voor € 200,- mag ie weg. De maat is 27,5 wat overeenkomt met 42,5/43. Ik heb zelf een ruime maat 43.

Komen passen kan in Utrecht, stuur maar even een berichtje.

bericht aangepast door Jelpel op 28 feb 2018 17:43 (9% bewerkt)
  • twintipmafia
    Advanced
    twintipmafia op 28 februari 2018 · 20:52
    Pm
  • pieter-emmers
    Beginner
    pieter-emmers op 1 maart 2018 · 11:09
    Naar welk model ga je overstappen als ik vragen mag? Ik was ook al naar dit model aan het kijken als toekomstige schoen, maar heb zelf ook een redelijk hoge wreef hmm..
  • Jelpel
    Jelpel op 1 maart 2018 · 11:25
    Ik heb deze al een tijdje in de kast staan Pieter, ski nu op een Scarpa freedom RS. Of het echt de wreef is weet ik trouwens niet zeker, maar daar knelde ze uiteindelijk.
  • Jelpel
    Jelpel op 20 maart 2018 · 16:27
    nog steeds te koop!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro