Kaprun : Niedernsill route

• lucroelofs
    Beginner
    lucroelofs op 11 maart 2018 · 22:54
    Wepowderaars,,

Iemand die toevallig de in bezit is van actuele kennis of ervaring over de condities van route van Kaprun naar Niedernsill?

Zit vanaf woensdag tot zondag in Kaprun en willen deze route graag keer doen.

Thanks!
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 12 maart 2018 · 12:11
    Veel wind gestaan gister en komende dagen ook.
    Onder de 2000 veel gleitschnee gezien. Beste even @erwinheeres, vragen
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 12 maart 2018 · 18:37
    Hoi @lucroelofs,

Het hangt er helemaal van af welke route je van plan bent te rijden - er zijn namelijk meerdere varianten. Ik en mijn broer zitten op dit moment voor een aantal snowsafety cursussen in Davos. Daarnaast kan en ga ik ook nooit zeggen of een route gereden kan worden of niet als ik er zelf niet bij ben. 😉 Als je het niet zelf kunt beoordelen, dan raad ik ten zeerste aan met een gids op pad te gaan. Stuur me anders even een PM, ik kan je waarschijnlijk wel verder helpen.
  • lucroelofs
    Beginner
    lucroelofs op 12 maart 2018 · 22:41
    Thanks mannen, was ook een long shot of toevallig iemand de route afgelopen dagen had gereden 😉 Naar een Go or NO Go was ik uiteraard niet opzoek. Puur een actuele update of het de hike waard is om vervolgens om te draaien of beter gelijk naar alternatieve opties!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro