Salomon rocker2 skis

• ietsanders
    Beginner
    ietsanders op 7 mei 2018 · 16:39
    Hoi, na ze een seizoen gebruikt te hebben, verkoop ik nu mijn Salomon Rocker2 108mm breed, 190 cm lang met Salomon Guardian 13 bindingen. Belag en kanten in prima staat. Ik heb ze zelf ook overgenomen van iemand op wepowder. De reden dat ik ze verkoop is omdat ik meer echt wil gaan touren, en daar vind ik deze skis wat te zwaar voor. Ze zijn ideaal als je vooral naar beneden gaat (buiten de piste) en af en toe een stukje omhoog.

Ik heb er graag 250 euro voor. Ophalen kan in Amsterdam.

bericht aangepast door ietsanders op 7 mei 2018 16:40 (4% bewerkt)
  • iPow
    Advanced
    iPow op 12 mei 2018 · 22:46
    Hoi,

Heb je een PB gestuurd.

Groet,
    Martin
  • ietsanders
    Beginner
    ietsanders op 28 mei 2018 · 20:48
    Kan een expert wellicht een technische vraag beantwoorden? Ik heb zelf maat 28,5 en een potentiële koper 30,5. Is een Gaurdian marker eenvoudig te verstellen of kan dit problemen opleveren? Geïnteresseerde is 10cm langer met zelfde gewicht.

Alvast bedankt voor de hulp!
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 28 mei 2018 · 21:28
    Belangrijk is de BSL 'Boot Sole Length'. Dit is de buiten maat van de ski schoen en staat redelijk los van de schoenmaat. Volgens mij komt de Guardian in 2 maten, S/M en M/L. Het lijkt me dat je een M/L hebt als je zelf schoenmaat 28,5 hebt. In dat geval zal 30,5 ook wel moeten passen.

Maar als het kan check dan even de BSL. Meestal staat deze op de shell van de schoen ergens onderaan de hak.
    One step at a time.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro