gezocht Iemand stijgijzers over?

• Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 6 juni 2018 · 15:45
    Heeft er iemand toevallig nog een setje stijgijzers over? Niet voor mijzelf, maar komende zomer ga ik met iemand naar Oostenrijk en die heeft geen stijgijzers. Maar voor een keertje laten kopen is zonde. Misschien heeft iemand nog een niet al te zwaar setje voor een leuke prijs over. Of tegen die tijd te leen voor een paar lekkere biertjes 😃
  • Skimama
    Beginner
    Skimama op 6 juni 2018 · 23:30
    Mocht je er hier niet uitkomen: bij Basecamp in Den Haag kan je ze voor een klein bedrag huren.
    Ik geloof dat ze ook opsturen als je niet in de buurt woont of komt.
    In the end you won’t remember the time you spent working in the office or mowing your lawn. So climb the goddamn mountain.
  • emistos
    Advanced
    emistos op 7 juni 2018 · 00:42
    Ik heb hier nog wel een setje van BD met new-matic sluitingen voor je liggen. Deze zomer ga ik ze helaas niet gebruiken dus je mag ze wel even lenen. Ze liggen in Zeist, is dat een beetje in de buurt voor je?
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 10 juni 2018 · 10:09
    Bedankt voor de reactie! Toevallig bij Snowcountry 50% korting op een mooie set vd week. Die maar gelijk genomen. Enjoy the summer.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro