Jones Storm Chaser Split 147 (2017)

• Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 6 december 2018 · 14:57
    Voor de poederrijders...

Dit jaar ga ik wegens gezinsuitbreiding waarschijnlijk wat minder touren en vanaf volgend jaar hopelijk op de Powfinder Split 😃
    Dus deze mag voorlopig weg:
    Een weinig gebruikte Jones Storm Chaser, lengte 147, model 2017 maar pas verleden jaar gekocht.
    Inclusief vellen (Jones) in handige opbergzak en Karakoram splitboardbindingen (maat Medium)
    De bindingen zijn al ietsje ouder maar werken perfect.

Het is een echt poederboard en ook op de piste is het lekker carven. De korte lengte zou je doen vermoeden dat het voor lichtere of kleinere rijders is maar dat is niet per sé het geval.
    Heerlijk wendbaar in de diepsneeuw en tussen de bomen.
    Misschien net op tijd om PA#2 mee te pikken of als cadeau voor onder de kerstboom.

Heel klein krasje in belag maar met een waxbeurt zie je het al niet meer.

Nieuwprijs voor de set: 1500 €
    Mag weg voor 850 €

Als extraatje kan je er een zelfgemaakt Nitro splitboard bij krijgen (Darkhorse 162) inclusief goeie vellen voor die dagen dat de sharks op de loer liggen. Deze zet ik ook in het grote gratis gear topic. Let wel, enkel voor Goofy rijders aangezien je als je zelf je board maakt moet kiezen waar je bindingen komen 😉

Beiden (of enkel de Jones) af te halen of te bezichtigen in Geraardsbergen maar ik kan deze ook meebrengen naar Gent of Brussel.

• Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 6 december 2018 · 16:50
    Er nog even bij vermelden dat de bindingen en het board ook los te koop zijn.

Board: 550€
    Bindingen (maat M): 150€

Het gratis Nitro board is waarschijnlijk al de deur uit.
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 6 december 2018 · 18:22
    Dank aan @waingro om op te merken dat de losse prijs goedkoper is dan de setprijs.
    Dat komt omdat ik de vellen vergeten was...die zijn dus ook 150€

😃
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 7 december 2018 · 23:12
    De bindingen en interface zijn gereserveerd.

Board en vellen wel nog steeds beschikbaar voor een kleine prijsverlaging...650€ ipv 700€
  • japser_be
    Advanced
    japser_be op 8 december 2018 · 10:08
    Hoe ervaar jij het splitten met dit board?
    Geen last van dat het breder en korter is als een normaal splitboard?
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 8 december 2018 · 12:40
    Bij het naar boven stappen heb ik daar niet echt nadeel van ondervonden maar ik ben dan ook aan de lichtere kant.
    Bij het snowboarden zelf voelt het als een lekker wendbaar poederboard (maar niet zo fijn als de Powfinder, haha)
    Wel even wennen is de 'lage' neus. Er zit een surfrocker onder: in de diepsneeuw werkt dat heerlijk maar op de piste heb je het gevoel dat de neus maar enkele centimeters boven de sneeuw scheert...
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 10 december 2018 · 10:41
    Bindingen, interface en DIY board hebben met @Dorylus een nieuwe eigenaar gevonden.

Rest dus enkel nog Jones Storm Cahser Split 147 met bijhorende vellen voor 650€
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 19 december 2018 · 20:11
    UP-je

+ kleine prijsverlaging 😃

Jones Storm Chaser Split 147 met bijhorende (Jones) vellen voor 625€
    Get ready, winter is here (allé, in de Alpen dan toch)...
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 4 januari 2019 · 14:12
    UP-je

Gelukkig Nieuwjaar allen!!!
    En speciaal voor de feesten een laatste prijsverlaging: 575€ voor de Jones Storm Chaser Split + bijhorende vellen (Jones)

Voor wie onderweg is naar de bakken sneeuw, enjoy en stay safe!!!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro