Booster Straps

• emistos
    Advanced
    emistos op 10 januari 2019 · 13:06
    Ik ben al even aan het zoeken maar kan nergens een Booster Strap vinden in Nederland. Weet iemand wellicht een shop waar ik ze kan vinden?
  • kjiratsiekoedel
    Tourist
    kjiratsiekoedel op 10 januari 2019 · 14:31
    Wat is dat?
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 10 januari 2019 · 14:37
    Ik heb er een besteld bij Ski Racing Supplies in Sheffield... 31 UKP + verzending.
  • emistos
    Advanced
    emistos op 10 januari 2019 · 16:11
    Ik heb er een besteld bij Ski Racing Supplies in Sheffield... 31 UKP + verzending.bertjebertje op 10 jan 2019 14:37
    Bedankt! Meteen besteld, ik ben benieuwd

@kjiratsiekoedel, het is een vervangende strap voor je bovenste strap op je skischoenen. De Booster Straps kan je makkelijk strakker doen maar is ook licht elastisch. Hierdoor heb je niet alleen meer controlle maar ook een fijnere flex met minder shin bangs. Zelf nog nooit uitgeprobeerd maar veel maatjes van me zijn er erg over te spreken.
    bericht aangepast door emistos op 10 jan 2019 16:12
  • philipc
    Advanced
    philipc op 11 januari 2019 · 08:57
    Zit hier ook al even naar te kijken..
    Welke versie kiezen jullie, intermediate of expert?
  • emistos
    Advanced
    emistos op 11 januari 2019 · 16:14
    Zit hier ook al even naar te kijken..
    Welke versie kiezen jullie, intermediate of expert?philipc op 11 jan 2019 08:57

Ik zat een beetje te twijfelen. Ik heb nu eerst expert genomen voor m'n piste schoenen. Afhankelijk van hoe ze me bevallen zal ik wellicht later nog een paar intermediate of expert voor m'n AT schoenen halen.
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 11 januari 2019 · 16:52
    intermediate is erg slap hoor. Ik ben ~67 kg en kon er niks mee. expert for sure.
  • philipc
    Advanced
    philipc op 11 januari 2019 · 21:19
    Thanks, expert besteld

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro