freeride maatje Ischgl 26-jan t/m 2- feb

• thijs_boarder_92
    thijs_boarder_92 op 16 januari 2019 · 14:05
    Hoi ik ben van 26 jan tot 2 feb in Ischgl met een groep vrienden. Ik ben opzoek naar iemand die vaker freeride en het liefst Ischgl een beetje kent. Zelf snowboard ik al 15 jaar en doe ik veel offpiste. Aangezien de lawine kansen nu wel erg groot zijn wil ik het dit jaar iets georganiseerden aanpakken en 3set + abs meenemen. Als men het gebied niet kent maar ook graag wat mooie routes wil ontdekken kunnen we altijd samen nog een gids huren.
    Groetjess
    Thijs (27 jaar)
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 16 januari 2019 · 14:27
    Hoi Thijs,

Ik ben geen boarder en ook niet in Ischgl in die periode, maar misschien is het een idee om jouw freeride paspoort in te vullen. Mensen die wel interesse hebben om bij je aan te haken hebben dan een beeld van jouw kennis en kunde. De reden waarom ik dit zeg is omdat ik getriggered werd door iets in jouw bericht. Misschien interpreteer ik totaal onterecht het feit dat je georganiseerder te werk wil gaan door lawine 3-eenheid en airbag mee te nemen dat je dit normaliter niet deed (doet).

Veel plezier in Ischgl in ieder geval.

Groet, Alex
    When life gets too complicated.... SKI
  • thijs_boarder_92
    Beginner
    thijs_boarder_92 op 16 januari 2019 · 14:38
    Bedankt voor de tip! heb me "freeride paspoort" ingevuld😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro