K2 Annex 98 191cm

• SPAM
    Advanced
    SPAM op 10 februari 2019 路 00:40
    Te koop een set K2 Annex 98. Iets van 4 jaar oud, veel piste gezien dus flink aantal keren geslepen. Kunnen nog een paar slijprondjes mee maar niet oneindig. Ski is zonder binding. Er zaten Salomon STH bindingen op en bsl was 315/325 radius is 24 meter. Belag netjes, geen gaten of tricky reparaties, paar lijntjes mag geen naam hebben. topsheet zelfs heel mooi馃ぃ

Ik dacht aan 40 euro. Wie biedt?
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • Medicine
    Beginner
    Medicine op 10 februari 2019 路 07:35
    Foto's van de kanten? Zijn er ook edge-cracks? Zijn de gaten van de binding geplugged, en zo niet, tekens van rottend hout? Ik heb wel interesse.
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 10 februari 2019 路 23:51
    Ik zag morgen ff foto's maken, geen cracks, gaten zijn nog niet geplugd. Binding is er 3 weken geleden afgehaald en de set is daarna droog gestald. Zeker geen rottend hout.

Ski's zijn netjes maar zoals al gezegd een flink aantal keer geslepen maar kunnen nog ff mee. Morgen foto's.
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 11 februari 2019 路 20:24
    Ik heb ff wat plaatjes geschoten.

Belag en topsheet zijn nog erg netjes. Kanten kunnen nog 2 a 3 keer geslepen worden. Ga je er de poeder mee in dan maakt dat niet zo veel uit. Ik hoor het wel
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 11 februari 2019 路 20:30
    Zo'n lekkere bak! Spijt dat ik hem verkocht heb. Als ik de 178 cm met nog wat leven in zich kan vinden komt ie terug in de quiver 馃槂.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 13 februari 2019 路 23:47
    @Medicine , is er nog interesse?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro