Lange XT 130 LV Freetour 28.5 zo goed als nieuw

• bopii
    bopii op 7 maart 2019 · 13:02
    Helaas moet ik toegeven dat ik een miskoop heb gedaan. Skischoenen zijn te krap en ook Bootfitting heeft niet geholpen. Vandaar dat ik deze skischoenen verkoop. Schoenen zijn bij elkaar nog geen week gebruikt en zijn bij de grote teen een klein beetje breder gemaakt.

De maat is 28.5 en verder spreekt het product voor zich. Topschoenen om te touren en presteren op de piste ook geweldig. Baal ervan dat ik moet bekennen dat ik ze te klein heb gekocht, maar hoop iemand anders alsnog blij te kunnen maken met deze top schoenen. Doe een mooi bod en wie weet zijn ze van jou.

Als je vragen hebt kun je me uiteraard een privé bericht sturen.

bericht aangepast door bopii op 7 mrt 2019 13:31
  • joeri_d
    Beginner
    joeri_d op 7 maart 2019 · 17:58
    Wat is de richtprijs?
    Doerie
  • baila010
    Beginner
    baila010 op 7 maart 2019 · 18:30
    Pm verstuurd
  • ThijsL
    Beginner
    ThijsL op 7 maart 2019 · 21:03
    Offtopic: ik had hetzelfde bij deze schoen, te klein gekocht, ook problemen met de grote teen (bij 1 schoen) als ik er vol in ging hangen moest ik mijn teen intrekken voor mijn gevoel. Zeer pijnlijke teen tot gevolg. Moet echt gezegd worden, daarna mega goede service bij MK, 5 dagen gebruikssporen, en zonder problemen omgeruild voor een maat groter.

Inmiddels een trip met deze schoen gedaan. Top schoen! Succes met de verkoop
    One Life, Live it
  • rubenverschoof
    rubenverschoof op 9 maart 2019 · 12:42
    Pm verstuurd 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro