J.Lindeberg ONEPIECE 3L Goretex en alles je weet wel!

• chilo
    Tourist
    chilo op 7 november 2019 · 10:11
    Een briljante onepiece -of fartsuit, afhankelijk van hoe je er naar kijkt- van j.Lindeberg. De Harper 3L Gore Tex shell. Maat L. 400 eurootjes.

Precies 4 keer gedragen tijdens een skitest. Staat ook in kleine lettertjes op de arm, dus dat is òf heel stoer, òf de moeite van het wegkrabben niet waard. Of wel natuurlijk.

Veel ritsen; voor ventilatie, toiletbezoek en opbergen van spullen (dan zitten er heel handig zakken achter, je begrijpt het). Pasvorm is goed: hij is vrij baggy, maar de heupjes zijn modieus smal. Ondanks de ruimte dus geen pak voor de 'ronde' poederaar! Het model -dat ben ik toevallig zelf- is 1.85 lang en rond de 83kg. Je ziet dus dat je er met 2 meter ook nog makkelijk in past.

De epileptische-aanval-oproepende print noemen ze bij J.Lindeberg 'urban camo'. In Gstaad heet dit gewoon 'Pied de Poule' en mag je met dit pak zo het Palace Hotel in. Kortom, van noord Zweden tot ver in de Dolomieten is deze onepiece je ding...als je van dikke poeder houdt en een beetje gangster bent. Ik ken alleen maar eindbazen die in dit pak alles kapot shredden. En voordat iemand die open deur intrapt: ik ben zèker ook zo'n eindbaas, maar heb iets teveel gear en daarom mag-ie naar iemand die er vaker lol mee kan hebben.

Passen/ophalen kan in Amersfoort. Opsturen kan ook (na ontvangst betaling).
    mail naar: wepowder -aapje- chilo.tv

My Life Is Better Than Your Vacation!
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 7 november 2019 · 10:27
    Beste Chilo,

wat een interessant en blits pak is dit! zou je misschien nog een foto kunnen maken waarom de broek over skischoenen valt? Ik vind het wel zo fijn als ik kan inschatten of ik mijn schnallen makkelijk vast en los kan maken als ik naar de Harbour Club ga. Alvast bedankt.
  • chilo
    Tourist
    chilo op 7 november 2019 · 10:38
    Beste Roel,

Zelfs iemand met heeeeeeele korte benen kan zijn schnallen losmaken omdat er van die hele fijne lange ritsen in zitten. Maar ik denk dat-ie voor jou toch eerst even een stukje afgeknipt moet worden....ongeveer vlak boven het logo op het rechterbeen, zeg maar. Kan allemaal geregeld worden! lol
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • michielneyens
    Advanced
    michielneyens op 7 november 2019 · 14:49
    Beste Roel,

Zelfs iemand met heeeeeeele korte benen kan zijn schnallen losmaken omdat er van die hele fijne lange ritsen in zitten. Maar ik denk dat-ie voor jou toch eerst even een stukje afgeknipt moet worden....ongeveer vlak boven het logo op het rechterbeen, zeg maar. Kan allemaal geregeld worden! lolchilo op 7 nov 2019 10:38

haha
    Beauty is in the eye of the beholder.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro