O'Neill Pak (20K, M regular fit) & Drake 50 (M) bindingen te koop

• ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 4 december 2019 · 23:04
    Goedenavond,

Bij deze verkoop ik een pak (jas en broek) van O'Neill (20K) en bindingen (Drake 50) wegens overcompleet. Ik heb het pak in 2016 aangeschaft en in 2017 een week in gereden. De jas bleek te klein te rond de middel als ik diep door mijn knieën ging waardoor de richts beneden uit het stiksel scheurde. Dat is gerepareerd. De jas heeft wat gebruikssporen rond de capuchon. De broek heeft ook wat gebruikssporen maar verder geen scheurtjes of schade. Het pak is een M regular fit maar ik ben zelf 185 met normaal postuur en vond de broek wat aan de kleine kant. Iemand van 175 cm moet hier zeker mee uit de voeten kunnen. Pak mag weg voor €200,- in totaal. €150 voor de jas en €50 voor de broek.

Bindingen zijn van Drake (type 50) en deze zijn ook een week gebruikt in de winter van 2017 / 2018. Paar kleine gebruikersporen aan de hielen maar verder tip top in orde. Mogen weg voor €100.

Het pak:

Bindingen:

Beide zijn op te halen/passen in Utrecht. Eventuele verzendkosten zijn voor eigen rekening!
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 6 december 2019 · 17:00
    Ik kreeg een melding dat dit bericht als spam gemarkeerd zou worden. Bericht op https://wepowder.com/nl/forum/topic/271643 is het juist bericht met de juiste prijzen.

Dit bericht mag verwijderd worden.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro