snelle reparatie stijgvellen

• RoelHendriks
    Advanced
    RoelHendriks op 14 december 2019 · 11:27
    Beste wepowderaars,

De drukknopjes van mijn colltex stijgvellen hebben losgelaten(zie foto) en ik wil de komende dagen opnieuw gaan touren. Kan iemand mij vertellen wat de beste quickfix is? Of kan elke oostenrijkse tourskizaak dit wel repareren?

Alvast bedankt!

Roel

bericht aangepast door RoelHendriks op 14 dec 2019 11:29 (13% bewerkt)
  • markindealpen
    Advanced
    markindealpen op 14 december 2019 · 11:44
    Het is geen ingewikkelde reparatie voor een skishop die ook tourspullen in het assortiment heeft. Het is vrij eenvoudig, dus anders kun je zelf aan de slag met een hamer en klinknagels, maar die moet je dan nog wel even zien te vinden, maar dat moet wel lukken in Oostenrijk lijkt me.
  • vasco
    Advanced
    vasco op 15 december 2019 · 09:27
    Mogelijk heeft de eerste de beste garage ook wel een popnageltang en wat popnagels. Anders een tiewrapje (kabelbindbandje)?
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 15 december 2019 · 09:50
    Als je zelf gaat popnagelen, zijn dunne washers/ringetjes met de goeie binnendiameter misschien een goed idee om er tussen te leggen.
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 15 december 2019 · 10:38
    Zelf heb ik vanwege dit probleem Black Diamond tails aangeschaft. Dat is wel wat duurder dan nieuwe popnageltjes of tie wraps. Het blijft dan in ieder geval wel beter zitten. 😃
  • RoelHendriks
    Advanced
    RoelHendriks op 15 december 2019 · 11:55
    Allen dank voor jullie reacties!
  • jaapvr323
    jaapvr323 op 15 december 2019 · 19:23
    Tailclips meestal niet echt nodig, racers hebben ze vaak ook niet..

Werkplaats? Dan popnagelen, of zelf doen met een hamer. Of naaien (zeilgaren / flossdraad), naald/draad weegt minder dan een hamer...

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro