Welke verzekering?

• Schoenend00s
    Tourist
    Schoenend00s op 8 januari 2020 · 07:16
    Ik heb een standaard reisverzekering met wintersport dekking. Prima voor op de piste, maar wat als er off piste iets gebeurd. Graag zou ik ook hier (beter) verzekerd zijn.

Ik ben erg benieuwd waar overige forum leden verzekerd zijn en wat hier wel en niet gedekt wordt.
  • AlexSki
    Beginner
    AlexSki op 8 januari 2020 · 07:36 When life gets too complicated.... SKI
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 8 januari 2020 · 08:09
    Nkbv sinds een paar jaar, voorheen ANWB maar gewisseld ivm off-piste dekking.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 8 januari 2020 · 08:59
    Al jaren standaard doorlopende reisverzekering van Zekur die je bij de uitgebreide zorgverzekering krijgt. Is van Univé, kan je ook apart afsluiten dacht ik. Ik check elk jaar of ze onderscheid maken tussen on- en offpiste en dat doen ze niet. Ook in de praktijk zelf ervaren en bijzonder goede afhandeling gehad (geen verweer of ingewikkeld papierwerk, gewoon vertrouwen in wat jij als 'slachtoffer' aan geeft en nodig hebt! Ik heb geen belang bij hun succes, maar gewoon enthousiast over hoe ze hiermee om gaan!
    bericht aangepast door Tim3 op 8 jan 2020 09:00 (5% bewerkt)
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 8 januari 2020 · 09:31
    Ook al jaren verzekerd bij NKBV. Buiten goede off-piste dekking (en goede ervaringen van WP'ers hier) help je ook mee berghutten te onderhouden én krijg je korting van 50% op 1200 berghutten in Europa 😃 . Dat gezegd hebbende, het is niet per se de goedkoopste verzekering...
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 8 januari 2020 · 11:28
    Iemand trouwens tips voor Belgen? NKBV dekt enkel bergsporten voor personen uit BE & D. Klink goed, maar kan dus niet gebruikt worden als algemene reisverzekering. Dan wordt het toch weer een duur grapje aangezien je nog een aanvullende verzekering nodig hebt bij reizen naar landen die niet gedekt worden door de zorgverzekering...
  • robbe
    Advanced
    robbe op 8 januari 2020 · 11:38
    Ik heb Ethias assistente bij de auto.. enkel de zoekkosten zijn beperkt voor de rest onbeperkt
    if you don't ride it, you won't scratch it
  • Brakkeman
    Beginner
    Brakkeman op 8 januari 2020 · 13:16
    Iemand trouwens tips voor Belgen? NKBV dekt enkel bergsporten voor personen uit BE & D. Klink goed, maar kan dus niet gebruikt worden als algemene reisverzekering. Dan wordt het toch weer een duur grapje aangezien je nog een aanvullende verzekering nodig hebt bij reizen naar landen die niet gedekt worden door de zorgverzekering...crashtestdummy op 8 jan 2020 11:28

KBF dekt alle bergsporten, ook off piste. (niet on piste, kan je wel bijpakken)
    Wereldwijde dekking, 83€

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro