4 winterbanden te koop (185/60 R15)

• breukerijs
    Tourist
    breukerijs op 8 januari 2020 · 20:26
    Omdat ik mn auto verkocht heb en de koper geen interesse had in mn winterbanden; heb ik nu 4 winterbanden over.

De banden zitten op lichtmetalen velgen. Ik heb er 3 winters beperkt mee gereden (december - maart; max. 10.000 km per jaar).

Maat: 185/60 R15 van Vredestein, komen van een Skoda Fabia uit 2011.

Vraagprijs is € 100,-
  • AlbertdeBruine
    Beginner
    AlbertdeBruine op 8 januari 2020 · 22:26
    Kunnen ze ook op een Toyota Auris station uit 2015?
  • AlexSki
    Beginner
    AlexSki op 8 januari 2020 · 22:48
    Kunnen ze ook op een Toyota Auris station uit 2015?AlbertdeBruine op 8 jan 2020 22:26Dat kun je toch zelf uitzoeken 🤔😎
    When life gets too complicated.... SKI
  • Mars
    Tourist
    Mars op 9 januari 2020 · 07:18
    Een tijdje terug de Auris van mijn schoonvader verkocht. Daar had ik winterbanden bij. Dat waren geen gewone banden. Ze hadden een extra hoog draaggetal ivm het gewicht van de hybride onderdelen (extra accu, tweede motor etc.) Je kunt voor een Auris dus niet zomaar dezelfde maat banden van een gewone auto nemen.
  • AlbertdeBruine
    Beginner
    AlbertdeBruine op 9 januari 2020 · 07:27
    Een tijdje terug de Auris van mijn schoonvader verkocht. Daar had ik winterbanden bij. Dat waren geen gewone banden. Ze hadden een extra hoog draaggetal ivm het gewicht van de hybride onderdelen (extra accu, tweede motor etc.) Je kunt voor een Auris dus niet zomaar dezelfde maat banden van een gewone auto nemen.Mars op 9 jan 2020 07:18

Top dat zijn tips waar ik wat aan heb 👌
    bericht aangepast door AlbertdeBruine op 9 jan 2020 07:27

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro