Gids Ischgl

• JelmerD
    Advanced
    JelmerD op 27 januari 2020 · 14:36
    Hi allemaal,

Vanaf komende vrijdag ben ik met een vriedn in Ischgl. Heeft iemand nog een tip voor een goede gids daar. Ik hoor het graag! Sta ook open voor mensen die zich bij ons aan willen sluiten, of wij willen ook wel ergens anders aansluiten.

Groepsamenstelling staat van onze kant nog niet helemaal vast, maar alle mensen die meegaan of potencieel meegaan zijn ervaren skiers of boarders.

Groetjes Jelmer
  • pauldevries
    pauldevries op 27 januari 2020 · 16:10
    Ik ben vorig jaar samen een dagje op pad geweest met Jeroen Smallegange, hij zit meer in de buurt van St anton/Arlberg maar was destijds in de mogelijkheid om onze kant op te komen.
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 27 januari 2020 · 17:15
    Bas Elhorst, Irian van Helfteren, Boris Textor of anders bij de locale skischool informeren.
    It's all about the turns duuuuuude!
  • JelmerD
    Advanced
    JelmerD op 27 januari 2020 · 17:34
    Dank je wel voor de tips mannen! Hebben jullie toevallig nog contact gevens bij de hand van deze heren?
  • Skimama
    Beginner
    Skimama op 27 januari 2020 · 17:37
    Roland Vierhauser
    it-rocks.at
    Mij indertijd aangeraden door Boris Textor toen die volgeboekt was.
    In the end you won’t remember the time you spent working in the office or mowing your lawn. So climb the goddamn mountain.
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 27 januari 2020 · 18:54
  • ThijsAG
    Advanced
    ThijsAG op 27 januari 2020 · 19:20
    Ik volg dit even, wij zijn vanaf vrijdag ook in ischgl. T/m zondag. Misschien is er een dagje wat mogelijk!
  • pauldevries
    pauldevries op 27 januari 2020 · 21:52
  • SidiNick
    SidiNick op 28 januari 2020 · 05:21
    Wij zijn vanaf zondag ook aanwezig. Bij concrete plannen mag je zeker iets laten weten, kunnen we eventueel aansluiten
  • Balboa
    Tourist
    Balboa op 31 januari 2020 · 22:26
    Ik ben vorig jaar samen een dagje op pad geweest met Jeroen Smallegange, hij zit meer in de buurt van St anton/Arlberg maar was destijds in de mogelijkheid om onze kant op te komen.
    pauldevries op 27 jan 2020 16:10

Paar jaar geleden ook samen met Jeroen op pad geweest in Ischgl. Top gids en erg mooie dag gehad.
  • Patrick1973
    Beginner
    Patrick1973 op 1 februari 2020 · 22:56
    Tot wanneer ben je daar ? Volgens het huidige weerbericht zal het rustiger worden vanaf woensdag.
  • JelmerD
    Advanced
    JelmerD op 2 februari 2020 · 10:34
    Hi Patrick, ik ben ondertussen onderweg naar huis helaas, gister gevallen op de piste. Daarbij drie pezen in Mn schouder afgescheurd. Dus ik mag komende week onder het mes. Veel plezier nog in de sneeuw.
  • Patrick1973
    Beginner
    Patrick1973 op 2 februari 2020 · 12:22
    Damn Jelmer, veel sterke bij de revalidatie.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro