Ischgl ook aan de beurt

• Marco_pas
    Tourist
    Marco_pas op 11 maart 2020 · 12:02
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 11 maart 2020 · 12:07
    oeps, dat wordt een 'cash'flow probleem daar ....
    Tukker(ik)
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 11 maart 2020 · 17:28
    Psshhh. Tja. Dat cash flow probleem krijgen we overal wel denk ik. Zeker midden en kleinbedrijf gaat grote klappen krijgen als alles op slot moet.

Is iemand van ons in die bar geweest de laatste twee weken?

Ik denk dat het verstandig is je op corona voor te bereiden (Nederland gaat niet gespaard worden) en misschien is het een goed idee om onder elkaar een netwerk van hulp op te zetten. Dat we elkaar van voedsel voorzien (ook als dat tienduizend blikken bonen zijn!) als er iemand van ons in zelf isolatie moet en elkaar een beetje blijven checken via telefoon en internet. Daar zijn we tenslotte een community voor, niet?
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • skirene
    Tourist
    skirene op 11 maart 2020 · 17:33
    Jup, ik ben er afgelopen twee en een halve week geweest en zit nu ziek thuis.
    Ben in Kitzloch geweest (stamkroeg van de skischool) en overige apres ski....

Volgens huisarts en RIVM geen reden tot testen, omdat ik geen hoge koorts heb, geen luchtwegverschijnselen en niemand in mijn directe omgeving positief getest is.
    Moet thuis blijven tot ik geen (algemene) griepverschijnselen meer heb... Voel me beroerd, als bij een flinke griep.

• Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 11 maart 2020 · 17:36
    Toi Toi Toi en beterschap skirene!
  • Patrick1973
    Beginner
    Patrick1973 op 11 maart 2020 · 17:41
    @Dutchess; strak plan.
    Ik zit in Mechelen, Belgie en als er wepowderaars zijn die hulp nodig hebben van de ruime omgeving (150km) van mij, let me know.
  • Rudy
    Beginner
    Rudy op 11 maart 2020 · 18:11
    Iemand een idee hoe het in St. Anton is...?

Website Mooserwirt laat al de nodige voorzorgsmaatregelen zien...

https://www.mooserwirt.at/
    Jägerbeitsie? Cheers!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 11 maart 2020 · 18:12
    @Dutchess; strak plan.
    Ik zit in Mechelen, Belgie en als er wepowderaars zijn die hulp nodig hebben van de ruime omgeving (150km) van mij, let me know.
    Patrick1973 op 11 mrt 2020 17:41

Top! @Patrick1973

Al was maar poederplaatjes sturen ter psychologische ondersteuning! Boodschappen doen, een belletje maken...

Dit artikel gaf me het idee: https://ottawacitizen.com/news/local-news/how-ottawas-chinese-communit...
  • Marco_pas
    Tourist
    Marco_pas op 11 maart 2020 · 21:36
    Jup, ik ben er afgelopen twee en een halve week geweest en zit nu ziek thuis.
    Ben in Kitzloch geweest (stamkroeg van de skischool) en overige apres ski....

Volgens huisarts en RIVM geen reden tot testen, omdat ik geen hoge koorts heb, geen luchtwegverschijnselen en niemand in mijn directe omgeving positief getest is.
    Moet thuis blijven tot ik geen (algemene) griepverschijnselen meer heb... Voel me beroerd, als bij een flinke griep.

skirene op 11 mrt 2020 17:33

Beterschap!!! Onder de wol en uitzieken dan maar.
  • Skimama
    Beginner
    Skimama op 12 maart 2020 · 11:30
    Beterschap Irene!
    In the end you won’t remember the time you spent working in the office or mowing your lawn. So climb the goddamn mountain.
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 12 maart 2020 · 12:59
    Via wintersport.nl (https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/507857/coronavirus-in-franse...) zojuist het bericht dat het in Ischgl waarschijnlijk einde seizoen is. Galtur 2 weken dicht, Kappl en See lijken open te blijven.
    It's all about the turns duuuuuude!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 12 maart 2020 · 14:24
    Ischgl blijft de rest van het seizoen gesloten. Ook in Kappl 9 nieuwe besmettingen...

Sterkte Irene!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • skirene
    Tourist
    skirene op 12 maart 2020 · 14:27
    Die negen nieuwe besmettingen zijn leraren die in Kappl in het lerarenhuis wonen en in Ischgl werkzaam zijn/waren. Huisgenoten van een van een van de barmedewerkers die al positief getest was.

Dank allen!

Vanochtend nog eens gebeld met de huisarts en RIVM, word niet getest, sluiting van een skigebied is geen reden om te testen, zieke college's ook niet, dat staat allemaal niet in de richtlijnen van het RIVM. Vooralsnog dus thuis met een "gewone" griep....
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 12 maart 2020 · 15:10
    In Kappl, See en Galtür wordt vanmiddag met elkaar gesproken of ze Ischgl moeten volgen of niet.
    Know where to go!
  • Rudy
    Beginner
    Rudy op 12 maart 2020 · 15:18
    In Kappl, See en Galtür wordt vanmiddag met elkaar gesproken of ze Ischgl moeten volgen of niet. meteomorris op 12 mrt 2020 15:10

Weet je toevallig iets van de Arlberg (St Anton).. ? We vertrekken morgen...
    Jägerbeitsie? Cheers!
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 12 maart 2020 · 16:57
    In Kappl staat de Corona al gewoon bij de kassa
    Know where to go!
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 12 maart 2020 · 18:25
    Dat emmertje kunnen ze opbergen. Het gehele Paznauntal gaat dicht.

Know where to go!
  • Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 12 maart 2020 · 18:45
    St. Anton gaat ook sluiten ..
    ‘It’s about the memories we create’ www.skiandsmile.com
  • Rudy
    Beginner
    Rudy op 12 maart 2020 · 18:49
    St. Anton gaat ook sluiten .. Berber Ski & Smile op 12 mrt 2020 18:45

Vermoeden of feit?
    Jägerbeitsie? Cheers!
  • Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 12 maart 2020 · 18:52
    Heb net bericht gekregen .. vanaf zaterdag wss.
  • Rene
    Beginner
    Rene op 12 maart 2020 · 19:23 The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • skirene
    Tourist
    skirene op 12 maart 2020 · 19:30
  • skirene
    Tourist
    skirene op 12 maart 2020 · 19:30
  • Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 12 maart 2020 · 19:30
    Oh wow... Heel Tirol beëindigt het winterseizoen... alle skigebieden en hotels gaan dicht .. wtf heb nu kippevel
  • Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 12 maart 2020 · 19:32
  • Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 12 maart 2020 · 21:36
    En ook Salzburg ..
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 12 maart 2020 · 21:37
    Ben benieuwd of de andere regio’s gaan volgen, 21 mrt vertrek naar Saalbach Hinterglemm...
  • Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 12 maart 2020 · 21:41
    @Marijnt je hebt antwoord

bericht aangepast door Berber Ski & Smile op 12 mrt 2020 21:42 (41% bewerkt)
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 12 maart 2020 · 21:46
    Ook in Zwitserland is het waarschijnlijk dat de noodtoestand die nu in Ticino geldt ook in andere kantons actief wordt. In Ticino zijn de gebieden al dicht...

Wat een drama
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 12 maart 2020 · 21:48
    Thanks, ik lees het net.... Dan maar kijken of er via de reisaanbieder alternatieven zijn

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro