Thank God voor bergen

• Petty
    Beginner
    Petty op 27 maart 2020 · 16:55
    Ook hier in Canada geen skigebied meer. Fernie is dicht - in eerste instantie voor een week maar nu toch voor de rest van het seizoen. Dus ik zit zonder werk, zonder afleiding en met niet al te veel mensen die ik wil zien vanwege de physical distancing maatregelen..
    Genoeg om verdrietig van te worden en genoeg twijfels over al dan niet naar huis komen om me gek te maken.

Gelukkig zijn de bergen hier. Leende ik een splitboard van werk. Namen m'n maatjes (op 2m afstand) me mee op een makkelijk tourtje - geen gnarly lijnen en bizar risico, juist een wandeling om onszelf blij te houden. Uiteraard viel ik tijdens een stukje downhill in touring modus (tot groot vermaak van die twee skiers met wie ik was) en plakte m'n skin aan zichzelf tijdens de transitie. En uiteraard kwam ik moe en zielsblij thuis, houdend van de twee vrienden die me onder hun hoede namen en nog meer houdend van de bergen. Ik vind voorzichtig een nieuwe liefde in splitten, en blijf voorlopig nog hier!

Not really work, not really play. Just having fun living - Craig Kelly
  • arjendevos
    Beginner
    arjendevos op 27 maart 2020 · 17:04
    Stay safe daar!!!!!
    Vulpes pilum mutat, non mores
  • Petty
    Beginner
    Petty op 28 maart 2020 · 02:24
    Yep!
    Ik hou me nu vooral bezig met welke touring setup te kopen van m'n vakantiegeld..
  • Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 28 maart 2020 · 08:38
    Bedankt voor het leuke report, Post ook een leuk filmpje, Canada is nu zo onbereikbaar voor ons...
    bericht aangepast door Flachlander op 28 mrt 2020 08:55 (22% bewerkt)
  • Petty
    Beginner
    Petty op 28 maart 2020 · 22:27 Not really work, not really play. Just having fun living - Craig Kelly
  • Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 29 maart 2020 · 09:25
    Super bedankt,lekkere afdaling!. Er ligt nog genoeg sneeuw. Hoop dat je een mooi toersetje kan scoren.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 29 maart 2020 · 14:22
    Goed bezig! Met een split en een paar buddies -op gepaste afstand-, moet je je in BC nog wel even kunnen vermaken lijkt me. 😃
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • dejongarno
    Advanced
    dejongarno op 29 maart 2020 · 14:34
    Lucky you; geniet er van! Hier in de Franse Alpen kunnen we alleen maar kijken naar de besneeuwde bergen, met dikke boetes als je je toch aan berg activiteiten waagt. Ik ben bang dat de split in de garage blijft, wachtend op komende winter...
  • Petty
    Beginner
    Petty op 1 april 2020 · 03:26
    Nog wat plaatjes van deze winter dan. Vandaag een dikke 30cm - m'n hart huilt een beetje. Gelukkig was het een mooi seizoen!

• Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 1 april 2020 · 06:48
    Gave beelden, bedankt!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro