Covid Seizoen Tignes

• Arnie777
    Advanced
    Arnie777 op 21 januari 2021 · 14:57
    Ben hier nu al een maandje, en heb nog zeker tot half april te gaan. Ik zal proberen elke maand een kleine video te posten om de stoke hoog te houden. Hier is in ieder geval de eerste van het seizoen! Alle lijntjes zijn omhoog getoured, en te vinden binnen de grenzen van het gebied Tignes/Val d'Isere. Helaas de mooiste gemist (couloir 3500) omdat ik die dag zo stom was om geen Gopro mee te nemen. Meestal touren we zo'n 700-1100 verticale meters per dag, met uitschieters tot boven de 1800. Kan wel zeggen dat dit seizoen goed is voor de fitness xD

Freeride = Life
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 21 januari 2021 · 15:19
    Fijne beelden hoor. Moet echt een vreemde/bijzondere/unieke/gave sfeer zijn in zo'n (normaalgesproken rete populair) gebied bijna op t hoogtepunt van t seizoen, met alles dicht, weinig mensen, weinig (geen?) poederstress en goede poeder. Hoe is die sfeer nu? Een beetje by-proxy meegenieten.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Arnie777
    Advanced
    Arnie777 op 25 januari 2021 · 21:23
    @tim3 klopt, het is een vreemde gewaarwording. De meeste toeristen die hier zijn, ze jn of absolute beginners in toerskien, of sneeuwschoenwandelaars. Er is op dit moment vrijwel geen poederstress. Er draaien 2 liften voor de race(kids) en de hellingen die daarop aansluiten zijn wel vaak geheel tracked, maar verder in het resort is er altijd iets te vinden! Ik ben er vrijwel zeker van dat ik hier volgend jaar terugkeer om het verschil te zien als de liften draaien.
    Freeride = Life

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro