Gratis vervanging neopreen case Pieps Sport | Pro |

• Dio
    Advanced
    Dio op 3 maart 2021 · 17:20
    Vandaag kreeg ik een mailtje van Pieps dat de softcase van mijn pieper kan worden vervangen door een hardcase. Dit ivm eerder gerapporteerde veiligheidsissues met de slider/aan-uit schakelaar.

Consumers should stop using the DSP transceivers immediately and contact PIEPS for the new hardcase carrying system. DSP transceivers should only be used with the new hardcase carrying system.

Check https://www.pieps.com/dsp/#exchange

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 3 maart 2021 · 18:38
    Super bericht, dank.
    Heb Pieps meteen een bericht gestuurd, want ik draag mijn DSP Pro altijd in m’n broekzak. En volgens de website mag je hem alleen nog maar in de nieuwe houder dragen.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 4 maart 2021 · 05:43
    En ik maar denken dat je altijd gewoon blij was om me te zien @erwin...
    splitfest.nl
  • Jeroen999
    Beginner
    Jeroen999 op 4 maart 2021 · 08:33
    Dit bericht kreeg ik ook inderdaad. Meteen maar een verzoek ingevuld voor mijn pieper en die van mijn vriendin. Ben zeer benieuwd naar de nieuwe case.
  • Jeroen999
    Beginner
    Jeroen999 op 4 maart 2021 · 08:33
    Dit bericht kreeg ik ook inderdaad. Meteen maar een verzoek ingevuld voor mijn pieper en die van mijn vriendin. Ben zeer benieuwd naar de nieuwe case.
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 4 maart 2021 · 14:27
    En ik maar denken dat je altijd gewoon blij was om me te zien @erwin...ieism op 4 mrt 2021 05:43

Ssssst! 😉
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 4 maart 2021 · 14:37
    Een pieper past ook helemaal niet in zo’n strakke skibroek Erwin 😉
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 5 maart 2021 · 12:56
    Antwoord van Pieps over het dragen van de Pieps DSP Pro of Tour in de broekzak:

“Hallo Erwin,

danke für Deine Nachricht.

Wir empfehlen das DSP Pro nur noch in dem dafür vorgesehenen Hard Case zu tragen und nicht mehr in der Pieps Pocket, der Hosentasche oder den Neopren Tragesystem.

Bei weiteren Fragen bin ich gerne da.

Beste Grüsse,
    Kerstin, PIEPS Team”
  • evr66
    Advanced
    evr66 op 5 maart 2021 · 15:04
    Even contact gehad vanmorgen. Dit geldt dus alleen voor de "oude" modellen. Heb je al gebruik gemaakt van de omruil-actie (voor Pro BT) in de afgelopen maanden, dan blijf je gewoon de (nieuw meegeleverde) holster houden.
  • MIG
    Beginner
    MIG op 18 maart 2021 · 03:24

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro