gezocht Freeride / all mountain ski gezocht

• lepper
    Beginner
    lepper op 13 oktober 2021 · 20:15
    Na een jarenlange uitstap naar het snowboarden ben ik het skiën weer op aan het pakken de laatste jaren. Met mijn ski's merk ik dat ik de off-piste stukken, al zij het vlak naast de piste, niet getackeld krijg. Mijn 90 kilo en carve skis combinatie doe mij de das om. Ik ben dus op zoek naar een andere set ski's waarmee ik wat meer kan spelen op en naast de piste. Heeft er iemand wat liggen ter overname?

Ik ben zelf 188 lengte. Ik hoor graag wat je hebt liggen en waarom ik je zou moeten hebben 😉.
    Forum Dreamboat or Lib Tech Travis Rice Pro
  • mark75
    Beginner
    mark75 op 14 oktober 2021 · 16:23
    ik heb wel wat staan in mijdrecht (vlakbij amsterdam) . je moet mij hebben omdat jij off piste wil skien en ik skies heb met eventueel vellen en crampons. (kasstle 105 bijvoorbeeld) maar anders zou ik even bellen heb eventueel nog wat andere staan ook 0zes12975001.
    Onequiver
  • Cheizz
    Advanced
    Cheizz op 15 oktober 2021 · 09:06
    Voor 'wat spelen op en naast de piste' heb je toch geen vellen of crampons nodig?

Ik zou kijken naar zoiets: https://freeglisse.com/fr/ski-occasion-freeride/13599-ski-occasion-ela... (er staat nog meer op die site)
    gigiski.com
  • mark75
    Beginner
    mark75 op 15 oktober 2021 · 16:01
    ik schrijf ook eventueel maar in de winkel kun je ze ook kopen idd had ie nog niet aan gedacht waarschijnlijk. (spelen naast de piste brengt ook gevaren met zich mee onderschat dat niet trouwens... )
    Onequiver
  • lepper
    Beginner
    lepper op 18 oktober 2021 · 10:16
    De gevaren zijn bekend, hoor 😉. Bedankt @Cheizz. Ik ga er even naar kijken. @Mark75 stuur maar een pb met iets wat je aan te bieden hebt. Mijdrecht is nog wel eens te rijden.
    Forum Dreamboat or Lib Tech Travis Rice Pro

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro