Promo Klimaatmars zaterdag 6 november in Amsterdam

• Boarderbuis
    Advanced
  • GBSS
    Expert
    GBSS op 6 november 2021 · 20:37
    Dit is niet het forum om politiek georiënteerde uitingen te doen. Zag beelden uit Amsterdam en jullie hebben allemaal keurig de 1,5 meter afstand gehouden…… en dan nog durven te schrijven zodat we langer kunnen blijven wintersporten. Het gros zullen wel antivaxers zijn en die zijn de oorzaak van…..vul de rest maar zelf in.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 6 november 2021 · 20:46
    Klimaat is al lang geen politiek meer. Het weer is ook geen politiek. Prima om hier te delen wat mij betreft, geen van de links heeft iets met politiek te maken.

splitfest.nl
  • MTV
    Beginner
    MTV op 6 november 2021 · 23:37
    Inderdaad prima om te delen. Er zijn wel ploegen die klimaat politiek willen maken. Maar als je nog lang wilt skiën of boarden, en dat de generaties na jezelf ook gunt, is het nu alle hens aan dek.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 7 november 2021 · 17:53
    Goed om te delen. Het klimaat is geen politiek, het klimaat is van ons allemaal. 😃 Dat zou de politiek eens moeten beseffen ...
    Maar waar komt het idee vandaan dat we hier niet over politiek kunnen praten? Ik zou bijvoorbeeld de veeteelt ter discussie willen stellen, hier. Of had ik dat al een keer gedaan? 😉

De meeste mensen eten vlees,
    omdat de meeste mensen vlees eten.
    bericht aangepast door Aryen op 7 nov 2021 17:55 (9% bewerkt)
  • Kabouter Plofzak
    Advanced
    Kabouter Plofzak op 8 november 2021 · 09:22
    Wil je in dit geval geen verandering, begin bij jezelf en rijd een keer of wat minder vaak naar de Alpen deze winter......
    Een mooi begin voor een betere toekomst.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 16 november 2021 · 01:41
    We willen juist graag nog naar de Alpen kunnen zodra er poeder ligt, dus het lijkt me juist het beste te gaan demonstreren. Dat is de actie die potentieel het meeste effect gaat hebben. Onze autoritten voegen inderdaad wel wat toe aan het probleem, maar de werkelijke grote veranderingen komen niet van minder naar de alpen rijden/vliegen (er gaat weer een nachttrein is me verteld? En electrische auto's zijn tegenwoordig te huur) Het is precies dit soort afwenteling van het probleem op de individuele burger dat veel mensen tegenstaat. En Shell ondertussen maar pompen.

Wie overigens denkt dat 'minder autoritten' op dit punt nog iets gaan uitmaken, weet (moedwillig of anderszins) echt niet wat voor monster van een probleem dit inmiddels is geworden. Met dank aan dertig jaar vrijwel niets doen. We zitten op koers voor drie weken sneeuw er jaar. En dat alleen boven de 2000 hoogtemeters of de poolcirkel. Dat is niet politiek, dat is gewoon verschrikkelijk.

https://www.ipcc.ch/report/ar6/wg1/

https://www.chathamhouse.org/2021/09/climate-change-risk-assessment-20...
    bericht aangepast door Dutchess op 16 nov 2021 01:43 (7% bewerkt)
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro