Poedermaatje(s) gezocht

• Lexy86
    Beginner
    Lexy86 op 27 november 2021 · 15:54
    Hoi wepowder community!

Helaas lijkt het erop dat ik dit seizoen mijn poedermaatje moet missen. Na een jaar niet naar de bergen gaan ben ik superstoked voor dit seizoen!

Het plan is om één of een paar weekenden poederalerts na te jagen in het noordelijke deel van de alpen (Zuid Duitsland, Klein Walsertal o.i.d. Ik heb een beetje splitboard ervaring en heb een splitset met vellen en meerdere poederboards. Ben nog wel een tour beginner en het gaat me meer om het vinden van mooie ongerepte afdalingen en diepe poeder vinden dan het klimmen. Ik ben erg voorzichtig! Natuurlijk beschik ik over een drie eenheid en oefen ik regelmatig met mijn pieper.

Op vrijdagen werk ik tot 12 uur en beschik over een volvo v70 als poedermobiel.

Covid technisch: volledig gevaccineerd dus in bezit van een qr.

Dus ben jij ook op zoek naar spray’s en slashes in de poeder en heb je een drie eenheid en weet je er mee om te gaan maar ben je alleen? Hit me up!!

bericht aangepast door Lexy86 op 27 nov 2021 15:57 (2% bewerkt)
  • Lexy86
    Beginner
    Lexy86 op 27 november 2021 · 15:59
    Filmpje van mijn laatste poeder weekendje in maart 2020:

bericht aangepast door Lexy86 op 27 nov 2021 16:16 (49% bewerkt)
  • sleeswyk2728
    Advanced
    sleeswyk2728 op 6 december 2021 · 18:37
    Lekker filmpje ! Echte stoke ! 😃
  • sleeswyk2728
    Advanced
    sleeswyk2728 op 6 december 2021 · 18:37
    Lekker filmpje ! Echte stoke ! 😃
  • Lucas
    Beginner
    Lucas op 8 december 2021 · 21:54
    Lijkt mij zeker leuk! ik ben nog op zoek naar poedermaatjes die wat makkelijker wegkunnen. Lukt me dit weekend weer eens niet om het voor elkaar te krijgen 😞
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 9 december 2021 · 10:30
    Stuur me maar een berichtje als je een keer gaat! Ik vrees namelijk dat mijn poedermaat heupdiep in zijn verbouwing zit, deze winter dus hou me aanbevolen!
  • willemijn h
    willemijn h op 9 december 2021 · 13:13
    Hi!
    ik had net een berichtje gepost op facebook om (toer-)skimaatjes te zoeken, maar daarna pas aan dit forum gedacht.
    Ik ben een toerskiër, kan goed uit de voeten off-piste, maar ben toch wat voorzichtig en vind het fijn om wel een gids te hebben, geeft me een veilig gevoel. Wellicht kunnen we een plannetje maken?
    Groetjes Willemijn
  • willemijn h
    willemijn h op 9 december 2021 · 13:13
    Hi!
    ik had net een berichtje gepost op facebook om (toer-)skimaatjes te zoeken, maar daarna pas aan dit forum gedacht.
    Ik ben een toerskiër, kan goed uit de voeten off-piste, maar ben toch wat voorzichtig en vind het fijn om wel een gids te hebben, geeft me een veilig gevoel. Wellicht kunnen we een plannetje maken?
    Groetjes Willemijn
  • Rutger
    Beginner
    Rutger op 10 december 2021 · 11:47
    Same here. Ik wil ook graag aansluiten!
    The object in life is not to be on the side of the majority,
  • SimonD
    Beginner
    SimonD op 12 december 2021 · 13:33
    Hello!

Altijd te vinden voor een weekendje naar de bergen te gaan!
    Heb volgend weekend vrij en in gedachten om al eens te gaan proeven, al gaat het wel warm worden maar heb wel zin om te gaan toeren in het zonnetje om er terug goed in re komen.

Cheers!

Simon
  • Erwdebo
    Tourist
    Erwdebo op 14 december 2021 · 21:31
    Hello! Same story, splitboarder hier en zoek ook maatjes om de poeder mee te delen. Na tochten met gidsen hoop ik komend seizoen meer zelfstandige tochtjes te maken en meer ervaring op te doen. Ik ben behoorlijk voorzichtig (better safe then sorry) en vind behalve de afdaling ook zeker het klimmen tof.

Grt!

Erwin
  • Erwdebo
    Tourist
    Erwdebo op 14 december 2021 · 21:31
    Hello! Same story, splitboarder hier en zoek ook maatjes om de poeder mee te delen. Na tochten met gidsen hoop ik komend seizoen meer zelfstandige tochtjes te maken en meer ervaring op te doen. Ik ben behoorlijk voorzichtig (better safe then sorry) en vind behalve de afdaling ook zeker het klimmen tof.

Grt!

Erwin

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro