JETFORCE PRO 35L AVALANCHE AIRBAG PACK

• remski
    Advanced
    remski op 19 december 2021 · 06:43
    Goedemorgen,

1) Weet iemand of en waar je deze kunt kopen in Nederland?
    2) wat zijn de ervaringen tot nu toe met dit systeem (net als merk pieps)?

Caio
    Remco
    Utrecht
    Remciao
  • Cheizz
    Advanced
    Cheizz op 19 december 2021 · 10:05
    Bij Snowcountry vind ik deze rugzak met de branding van Black Diamond (Jetforce is een gezamenlijke techniek van Pieps en Black Diamond): https://www.snowcountry.nl/black-diamond-jetforce-pro-35l.html...

Beide merken zijn ook kwalitatief erg goed en gerenommeerd in de freeride branche.
    bericht aangepast door Cheizz op 19 dec 2021 10:05
    gigiski.com
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 19 december 2021 · 12:44
    Ik heb goede ervaring hiermee! Erg fijn dat je je niet hoeft te bekommeren over navullingen en dat je eventueel meerdere keren kunt trekken als het nodig is. (Maar misschien heb je dan iets anders niet echt goed gedaan...) Kwaliteit is prima. Als je gaat touren wordt vaak gekozen voor lichtere opties, hij is best zwaar namelijk. Maar tijdens liftserved freeriden heb ik er totaal geen last van.
    bericht aangepast door QmaartenQ op 19 dec 2021 12:44 (9% bewerkt)
    powpowwowjippiajippieee
  • Flant
    Advanced
    Flant op 19 december 2021 · 13:51
  • andreasdehaas
    Beginner
    andreasdehaas op 24 december 2021 · 13:05
    Die heeft mijn vriendin gekocht, mede omdat ik erg tevreden ben over een scott alpride 1 rugzak. Kwa indeling is de E1 30l minder handig naar mij mening. Maar inflation systeem werkt goed en de rugzak niet zwaarder dan de mijne.
    Ik zou bij vervanging ook zo overstappen naar de elektrische van Scott.
    Werkt trouwens niet met accu maar met super condensatoren en 2x AA batterijen om deze opgeladen te houden. Daardoor ook geen probleem met vliegen etc.
  • remski
    Advanced
    remski op 24 december 2021 · 14:01
    Dankjulliewel allemaal! binnenkort bestellen en hopen dat Corona geen roet in het eten gooit.
    fijne kerstdage en veilige rutch!
    Remco
    Remciao

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro