Plaats hier je livebeelden vanuit de sneeuw

• Henri
    Beginner
    Henri op 10 januari 2022 · 20:48
    Nu PA#3 een flink pak sneeuw heeft achtergelaten in de Noordwestalpen is het de hoogste tijd voor een verzameltopic met livefoto's vanuit de sneeuw! Met dit topic vol jaloersmakende beelden kunnen we elkaar goed op de hoogte houden van de condities.
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 11 januari 2022 · 12:59

Powfindert deed zondagmorgen al zijn ding!
  • eskimo1973
    Beginner
    eskimo1973 op 11 januari 2022 · 23:09
    Toen de Europese modellen de dump voor de westalpen bleken te bevestigen voor het voorbije weekend op zoek gegaan naar een powder buddy. Geen van mijn vrienden kon zich vrijmaken, tot een oude collega me liet weten in Les2alpes te verblijven dat weekend.
    Ok, nr 2 op de forecast, hoog gelegen en veel wind voorspeld, maar toch maar een gokje gewaagd en vrijdag namiddag naar Les2alpes gekacheld. Zaterdag de eerste poeder, maar nog steeds de harde onderlaag die nu en dan doorkwam. Zondag opgestaan met een halve meter poeder, maar het halve station dicht en de ganse dag sneeuw, mist en wind. Maandag bluebird day.
    De edit is van maandag.
    Op naar de volgende.
  • ArjanK2
    Advanced
    ArjanK2 op 22 januari 2022 · 17:52

Hier in saalbach bovenste deel diep, onderste deel vers op gras. Ik denk met vannacht erbij dat het lekker wordt
  • ieism
    Tourist
    ieism op 23 januari 2022 · 12:28
    Alles wat steil is geeft hele harde Wumm Geräusche, dus het is vrij makkelijk terrein kiezen momenteel. Heel veel windpress en toch plaatselijk wel 80cm vers.

bericht aangepast door ieism op 23 jan 2022 12:34 (13% bewerkt)
    splitfest.nl
  • ieism
    Tourist
    ieism op 23 januari 2022 · 18:56
    splitfest.nl
  • Niels
    Advanced
    Niels op 23 januari 2022 · 21:26
    Je gaat lekker ouwe sneeuwsurfer!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 24 januari 2022 · 18:41
    splitfest.nl

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro